ابزار جدید برای حذف لینک های خارجی مشکوک در گوگل

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
گوگل معمولاً برای مقابله با هکرها و ویروس نویسان لینک های مشکوک به سایت های مختلف را بررسی کرده و در صورت تکرار لینک دهی از منبعی آلوده به یک وب سایت رتبه آن را در جستجوگر خود کاهش می دهد.


این مسأله موجب مشکلات فراوان برای وب سایت های مختلف شده و حال گوگل به وب مسترها امکان داده با تخلفات خارجی که خود نقشی در آنها ندارند مقابله کرده و لینک های آلوده به وب سایت های خود را اطلاع دهند. ابزار یاد شده موسوم به رد لینک که از آدرس google.com/webmasters/tools/disavow-links-main در دسترس است، به مدیران سایت هایی که برای آنها از سوی گوگل هشدار هرزنامه نویسی ارسال شده امکان می دهد تا با این مشکل مقابله کنند.


کارشناسان معتقدند این شیوه به کاهش میزان هرزنامه نویسی و مقابله با عوامل اصلی طراحی این نوع نامه های الکترونیک ناخواسته کمک شایانی می کند.


همچنین وب مسترها از این طریق می توانند جلوی سوءاستفاده از سایت های خود را بگیرند. در عین حال برخی معتقدند که چنین شیوه ای ممکن است به برخی سوءاستفاده ها منجر شود و برخی خواسته یا ناخواسته لینک های اشتباهی را به ثبت برسانند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا