اجراي آثار منتخب عليرضا قربانaي در کنسرت "اشتياق"

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
سلام به بچه های خوب پرشین بکس



AGHorbani-1.jpg
کنسرت علیرضا قربانی با اجرای آثار منتخب این خواننده موسیقی ایرانی اواخر دی ماه سال جاری در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.

پویا سرایی نوازنده سنتور با اعلام این خبر گفت: ین روزها مشغول تمرین با ارکستر بزرگ اشتیاق برای اجرای کنسرتی در دی ماه سال جاری هستم. این ارکستر 26 و 27 دی ماه سال جاری در تهران با خوانندگی علیرضا قربانی به روی صحنه خواهد رفت، همچنین مایستر ارکستر این کنسرت سامان صمیمی است.
وی افزود: در این کنسرت آثار ارزندهای از آهنگسازانی چون فردین خلعتبری و مهیار علیزاده اجرا خواهد شد. این آثار از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در زمان انتشارشان همواره جزو بهترین آثار در نوع خود بوده اند. به علاوه همه این آثار از معروفترین و ماندگارترین آثار علیرضا قربانی است.
سرایی همچنین اشاره کرد: هارمونی، بافت، ارکستراسیون این آثار در زمان خود بدیع و ارزشمند بوده است. این آهنگسازان شعر را نیز خوب می شناسند و هر چند که هر کدام از این آهنگسازان در نگرش خود به این مقولات، رویکردهای متفاوتی داشته اند اما همه در نوع خود قابل ستایش و شنیدنی هستند.
این نوازنده در پایان خاطرنشان کرد: در این کنسرت علاوه بر علیرضا قربانی و سامان صمیمی و بنده به عنوان سولیست سنتور، بهنام ابوالقاسم پور نیز به عنوان سولیست پیانو و ذکریا یوسفی (نوازنده پرکاشن) ارکستر را همراهی خواهند کرد.
کنسرت آثار خاطره انگیر علیرضا قربانی، 26 و 27 دی ماه سال جاری در سالن همایشهای برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.


منبع : ناشکیبا


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا