[اخبار بازی ها] آلبوم موسیقی متن بازی Bloodborne اول اردیبهشت منتشر می شود

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار

آلبوم موسیقی متن بازی Bloodborne اول اردیبهشت منتشر می شود - اخبار بازی
اخبار بازی ها
سلام؛ در این ارسال از پرشین بکس با خبر جدید آلبوم موسیقی متن بازی Bloodborne اول اردیبهشت منتشر می شود در خدمت شما علاقمندان به بازی ها هسم، امیدوارم که این مطلب مورد توجه شما قرار بگیره ... در نظر داشته باشید که این مطلب توسط محسن وزیری در وب سایت زومجی تهیه و نوشته شده است . ممنون

6a7f30f7eb91f17cca4bae43dc2af049.jpg

اگر از موسیقی حماسی Bloodborne حین مبارزه با هیولاهای عظیم‌الجثه‌ی آن لذت می‌برید، کمتر از دو هفته‌ی دیگر می‌توانید آلبوم موسیقی متن آن را خریداری کنید. با زومجی همراه باشید.

موسیقی متن Bloodborne هم اکنون به صورت دیجیتالی تنها برای کسانی که نسخه‌ی کالتکور بازی را خریده‌اند در دسترس است، اما این وضعیت به زودی تغییر خواهد کرد. سایت Sumthing Else که به طور حرفه‌ای در زمینه‌ی موسیقی‌های متن بازی‌های رایانه‌ای فعالیت می‌کند، آلبوم آهنگ‌های Bloodborne را به صورت دیسک یا دیجیتالی در تاریخ ۲۱ آوریل (۱ اردیبهشت) برای خرید قرار می‌دهد.

این آلبوم شامل ۲۱ آهنگ و مجموعاً ۷۰ دقیقه است و به قیمت ۱۰ دلار برای کل آلبوم و ۹۹ سنت برای هر تک‌آهنگ به فروش می‌رود. یوکا کیتامورا، سوکاسا ساتوه و نوبویوشی سوزاکی آهنگسازان این آلبوم هستند که موسیقی‌دانان دیگری مانند رایان آمون و مایکل وندمچر هم با آن‌ها همکاری کرده‌اند.

منبع: VG247

منبع : زومجی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا