[اخبار بازی ها] انتظارها تقریبا به پایان رسید: نسخه PC بازی GTA 5 برای Pre-Load در دسترس...

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار

انتظارها تقریبا به پایان رسید: نسخه PC بازی GTA 5 برای Pre-Load در دسترس قرار گرفت - اخبار بازی
اخبار بازی ها
سلام؛ در این ارسال از پرشین بکس با خبر جدید انتظارها تقریبا به پایان رسید: نسخه PC بازی GTA 5 برای Pre-Load در دسترس قرار گرفت در خدمت شما علاقمندان به بازی ها هسم، امیدوارم که این مطلب مورد توجه شما قرار بگیره ... در نظر داشته باشید که این مطلب توسط سعید نیکبخت در وب سایت زومجی تهیه و نوشته شده است . ممنون

f37645c73b089a53a9aa6c5ff17bb91b.jpg

پس از تاخیرهای پی در پی و انتظارهای شدید طرفداران برای تجربه نسخه رایانه‌های شخصی بازی GTA 5، این بازی سرانجام هفته‌ی آینده برای این پلتفرم در دسترس قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند به دانلود این بازی و تجربه آن در زمان عرضه بپردازند.


این قابلیت که به آن Pre-Load می‌گویند، به شما اجازه می‌دهد بازی را قبل از زمان عرضه رسمی دانلود و در زمان عرضه بدون هیچ معطلی بازی کنید. علاقه‌مندان از طریق وبسایت راک‌استار یا شبکه استیم می‌توانند به دانلود نسخه دیجیتالی بازی GTA 5 خود بپردازند.

بازی GTA 5 هم اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان در دسترس است و نسخه رایانه‌های شخصی هم در تاریخ ۱۴ آپریل ۲۰۱۵ (۲۵ فروردین ۱۳۹۴) منتشر می‌شود.

نسخه رایانه‌های شخصی GTA 5 به صورت یک بسته کامل و با حضور محتویات جدید عرضه خواهد شد. به عنوان مثال راکستار (Rockstar) در گذشته اعلام کرد که دو نفراز آهنگ‌سازان بازی GTA 5 یعنی The Alchemist و Oh No، درحال همکاری با یکدیگر هستند تا آلبوم جدیدی از آهنگ‌های درون بازی را با الهام از موسیقی اصلی این اثر، تهیه کنند.

راکستار در توصیف موسیقی‌های جدید می‌گوید این آثار به عنوان یک مجموعه برای تمامی سبک‌های موسیقی شناخته می‌شود، مجموعه‌ای که درهمکاری با Tangerine Dream و Woody Jackson ساخته شده بود. این افراد پیش از این در خلق موسیقی عالی بازی، نقش بزرگی داشته‌اند. این آلبوم موسیقی جدید در بازی که با نام Welcome to Los Santo (به لوس‌ سانتوس خوش آمدید) شناخته می‌شود، در ایستگاه موسیقی جدید بازی با نام The Lab پخش خواهد شد.



در طرفی دیگر، خریداران نسخه رایانه‌های شخصی بازی می‌توانند از ماموریت‌های سرقت GTA 5 هم لذت ببرند. نسخه‌ی کنسولی ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online در تاریخ ۱۰ مارس (نوزدهم اسفند) منتشر شد و نسخه‌ی رایانه‌های شخصی هم همزمان با زمان عرضه بازی در دسترس قرار خواهد گرفت.

راک‌استار در بیاینه رسمی خود در زمان اعلام تاریخ انتشار ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online گفت:


می‌دانیم زمان زیادی است که صبر کردید و به همین دلیل نهایت سپاس را از شما داریم. ماموریت‌های سرقت گیم‌پلی چهار نفره Co-op جدیدی را به GTA Online اضافه می‌کند که بازیکنان در آن می‌توانند به گوشه و کنار لوس‌سانتوس دست‌برد بزنند.

برای اطلاعات بیشتر از جزئیات این ماموریت‌ها، می‌توانید اولین نگاه به ماموریت‌های سرقت بازی GTA Online را از زومجی مطالعه و کم کم خود را آماده ورود به لوس‌سانتوس و انجام کارهای مورد علاقه خود در این دنیای زنده کنید.

منبع: Dualshockers

منبع : زومجی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا