[اخبار بازی ها] شایعه: آمازون قراردادی با کرایتک مبنی بر حق استفاده کرای‌انجین امضا کرد

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار

شایعه: آمازون قراردادی با کرایتک مبنی بر حق استفاده کرای‌انجین امضا کرد - اخبار بازی
اخبار بازی ها
سلام؛ در این ارسال از پرشین بکس با خبر جدید شایعه: آمازون قراردادی با کرایتک مبنی بر حق استفاده کرای‌انجین امضا کرد در خدمت شما علاقمندان به بازی ها هسم، امیدوارم که این مطلب مورد توجه شما قرار بگیره ... در نظر داشته باشید که این مطلب توسط محمدرضا کاشفی در وب سایت زومجی تهیه و نوشته شده است . ممنون

ab556aa7763a7f6d0c0e660c87f095f3.jpg

با توجه به منابع داخلیِ صنعت بازی سازی، کمپانی آمازون قراردادی با کمپانی کرایتک مبنی بر حق استفاده موتور بازی سازی کرای‌انجین امضا کرده است و کرایتک با توصل به مبلغ این قرارداد توانسته خود را از مشکلات مالی اخیر خود بیرون بکشد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.


با توجه به گزارشی که بر روی وبسایت کوتاکو قرار گرفته است، آمازون با امضای این قرارداد حق استفاده از موتور بازی سازی کرای‌انجین را بدست آورده است و مبلغی بین ۵۰ تا ۷۰ میلیون دلار بابت آن به کرایتک پرداخت کرده است. مبلغ دقیق این قرارداد مشخص نیست.

این منابع ناشناس در گزارش خود اعلام کردند که کرایتک با کمک این پول توانسته وضعیت مالی کمپانی خود را سر و سامان دهد، پیش از این به دلیل مشکلات اقتصادی، کرایتک حتی از پرداخت به موقع حقوق کارمندان خود عاجز بود.

چندی پیش خود کرایتک نیز اعلام کرده بود که با یکی از کمپانی‌های سرشناس قراردادی بزرگ امضا کرده است که به آن‌ها برای پیشرفت کمک خواهد کرد. طبق گزارشات منتشر شده آمازون از موتور کرای‌انجین به عنوان نقطه شروعی برای ساخت موتور اختصاصی خودش استفاده می‌کند.

آمازون پیش از این نیز گهگاهی به ساخت بازی‌های ویدئویی علاقه نشان داده بود، این کمپانی بزرگ چندی پیش کار ساخت استودیوهای بازی سازی مخصوص به خودش را شروع کرد و حتی چندین بازی ساز خبره‌ی این صنعت را هم به استخدام خود درآورد. البته ما هنوز هیچ اطلاعاتی راجع به پروژه آینده آن‌ها در دست نداریم.

از سوی دیگر نیز کرایتک خود را آماده ورود به دنیای واقعیت مجازی می‌کند، مبحثی که این روزها به شدت در بین علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی داغ است. همچنین شایعاتی منبی بر ساخت نسخه ریمستر سری Crysis برای نسل جدید هم به گوش می‌رسد. متاسفانه پس از عرضه بازی Ryse این کمپانی با مشکلات مالی شدیدی رو به رو شد تا جایی که حق امتیاز بازی Homefront:The Revolution را به کمپانی دیپ سیلور فروخته و استودیوی بریتانیای خود را تعطیل کرد. احتمالا با امضای قرارداد جدید در آینده اخبار بیشتری از آن‌ها خواهیم شنید. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: VG247

منبع : زومجی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا