[اخبار بازی ها] شرکت ایسوس اولین مانیتور ١۴۴ هرتزی IPS خود را معرفی کرد

Niloofar

Niloofar

کاربر تالار
کاربر تالار

شرکت ایسوس اولین مانیتور ١۴۴ هرتزی IPS خود را معرفی کرد - اخبار بازی
اخبار بازی ها
سلام؛ در این ارسال از پرشین بکس با خبر جدید شرکت ایسوس اولین مانیتور ١۴۴ هرتزی IPS خود را معرفی کرد در خدمت شما علاقمندان به بازی ها هسم، امیدوارم که این مطلب مورد توجه شما قرار بگیره ... در نظر داشته باشید که این مطلب توسط فرشید معتمد در وب سایت زومجی تهیه و نوشته شده است . ممنون

3836c185237f924bb3b92be63e1e356b.jpg

شرکت ایسوس، سازنده‌ی تجهیزات سخت افزاریِ پی‌سی‌هایِ گیمینگ، امروز از عرضه‌ی اولین مانیتور حرفه‌ای خود با قابلیت پشتیبانی از FreeSync خبر داد. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

این مانیتور دارای پنل IPS و رزولوشن ٢۵۶٠ در ١۴۴٠ یا همان رزولوشن WQHD و نرخ بازسازی ١۴۴ هرتز است. این مانیتور با مدل MG279Q نامگذاری شده و اختصاصا برای پی‌سی گیمرهایی ساخته شده که سیستم‌های بسیار قدرتمندی با توانایی پشتیبانی از رزولوشن‌ها و نرخ فریم‌های بالا داشته باشند.

9f671f964b34a5d9441a529c85340c89.jpg

مانیتور MG279Q از ایسوس، اولین مدل IPS با قابلیت FreeSync


سایر پنل‌های IPS معمولا تا ٧۵ هرتز را پشتیبانی می‌کنند اما این مدل قادر است تا ١۴۴ هرتز را تامین کند. این نرخ بازسازی را عموما در پنل‌های TN می‌توان دید. البته تکنیک Free Sync تا قبل از این فقط نرخ کنترلی بین ۴٠ تا ١٢٠ هرتز را پشتیبانی می‌کرده است. حالت ١۴۴ هرتزی احتمالا در هنگام خاموش بودن FreeSync قابل استفاده خواهد بود.

وقتی که در ماه ژانویه این مانیتور برای اولین بار به نمایش گذاشته شد، به عنوان نمونه‌ای که پنل آن قادر به پشتیبانی از فن‌آوری Gsync است معرفی شد. اما اکنون با توجه به اطلاعیه‌ی داده شده، مانیتور جدید در عوض روی فن‌آوری شرکت اِی‌اِم‌دی که بر اساس Adaptive Sync بنا شده یعنی FreeSync کار خواهد کرد. حالا دارندگان کارت‌های اِی‌اِم‌دی که قصد خرید مانیتور جدیدی را داشته باشند باید از شنیدن این اخبار خوشحال شده باشند.

اِی‌اِم‌دی هم این خبر را توییت کرد و پیوستن این مدل به خانواده‌ی مانیتورهای FreeSync را تبریک گفت. باید منتظر ماند و دید که رقیبان ایسوس چگونه با ارائه‌ی محصولات خودشان به آن واکنش نشان خواهند داد.

منبع: gameranx

منبع : زومجی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا