ویژه [اختصاصی] تک تیرانداز ها را بردارید ، تک تیرانداز باز خواهد گشت (نگاهی کلی به Sniper Elite 3)

M_A_Qolami

M_A_Qolami

-
مدیر ارشد تالار
با سلام خدمت تمامی اعضای خوب پرشین بکس .

تک تیرانداز های خود را بردارید ! موقع نبرد است ،البته نبردی مخفیانه !!
سری بازی های Sniper Elite اکنون به نسخه سوم آن رسیده است .


e0d3f3dfc8be352239712d9980c1a556.jpg

"تک تیر انداز خود را بردارید و خود را آرام در میان گیاهان استتار کنید ، هدف را روی سر و گردن دشمن قرار دهید و شلیک ...!"

این توصیفی یک جمله ای از گیم پلی این بازیست .
در این نسخه هوش مصنوعی بسیار بالا رفته و سربازان با شنیدن کوچک ترین صدا به حضور شما شک خواهند کرد یا با نزدیک شدن شما به آنها ،آن ها سریعا متوجه خواهند شد .
چیزی که مشخص است این است که در این سری از این بازی شما باید تمام حواستان به این باشد که چگونه میتوانید به صورت مخفیانه دشمن خود را سرنگون کنید .
و باید برای از بین بردن دوشمن بهترین راه را انتخاب کنید وگرنه کشته خواهید شد ، پس هنگام درگیری با سرباز دوشمن باید کاملا آرامش خود را حفظ کنید و از تجهیزات خود به خوبی استفاده کنید .
شما باید در این سری از بازی موقیعت خود را به صورت یک راز نگه دارید که البته در ورژن قبلی نیز شما ملزم به انجام این کار بودید .


04c4eca9bbeb050e42dfe69e1ae63e9a.png

در این سری از بازی شما میتوانید با گذاشتن تله و ایجاد صدا دوشمن خود را به دام بیندازید یا میتوانید از مواد منفجره خود به صورت زیرکانه ای استفاده کنید یا با چیندن یه پلن یا یک نقشه چند انفجار هم زمان در چند نقطه متفاوت به وجود بیاورید .
در مکانیک جدید به کار رفته در این بازی هدف گیری را به واقیعت نزدیک تر کرده است .

04ac9ccfd6bdb3e5e12ea67e843fa5c8.jpeg

این سری از بازی یعنی Sniper Elite 3 قرار هست برای کنسول های نسل بعد نیز منتشر شود ، همینطور بخش چند نفره این بازی که پایه آن در نسخه های قبلی گذاشته شده بود در این سری نیز وجود دارد . پیشرفت گیرافیکی هم به شما کمک میکند تا بتوانید جنگ جهانی دوم را به خوبی لمس کنید و صحنه های واقعی تری از جنگ جهانی دوم ببینید .در بخش چند نفره این بازی بخش CO-OP بسیار پیشرفت کرده .




14de1bb232a95f9a99cd7898438c3b69.jpg

قطعا این سری از بازی Sniper Elite با مکانیک جدید خود نسبت به نسخه های قبلی پیشرفت چشم گیری خواهد داشت . Sniper Elite نشان داده است که همیشه در سبک خود بهترین بوده و ما مشتاقانه منتظر نسخه جدید آن یعنی 3 هستیم .

ترجمه:محمد رضا غلامی (دعوایی)
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا