از کنسول جدید سونی چه خبر ؟

Tetris

Tetris

کاربر تالار
کاربر تالار
ps4.jpg

حتماً زمزمه ها و شایعات فراوانی را از گوشه کنار ، مجلات و سایت ها در رابطه با کنسول جدید سونی شنیده اید .

کنسول بعدی سونی Orbis نام دارد !!!
Kotaku امروز عصر شایعه منتشر کرد که گفته میشود نام بعدی کنسول سونی Orbis است و در روز holiday 2013 ( کریسمس 2013 ) رونمایی میشود.

Orbis به معنی دایره یا حلقه در زبان لاتین است و اگر با Vita ترکیب شود به معنی حلقه زندگی خواهد شد.این حدس بر اساس ادرس اینترنتی SCE DevNet زده میشود.

سخت افزار در نظر گرفته شده خاص است و از یک پردازنده x64 AMD و AMD Southern Islands GPU استفاده میکند تا بتواند بازی های با رزولیشن 4096×2160 را نمایش دهد. قبلا هم شایعه شده بود که خروجی تصویر 3 بعدی و کیفیت تصویر 1080P از قابلیت های کنسول بعدی سونی خواهد بود. PS3 دارای کیفیت تصویری 720P است.

dev kit ها زودتر در این ماه در زمان برپایی نمایشگاه GDC برای سازندگان ارسال شده است.

Orbis همانند xbox بعدی دارای anti-used games ( سیستمی که از اجرای بازی های دست دوم جلوگیری میکنه ) است و همچنین بازی ها به صورت دیجیتالی و فیزیکی که بر روی دیسک های Blue-Ray خواهد بود، عرضه میشوند. بازی هایی که بر روی Blue-Ray عرضه میشوند قفلی دارند که باید همیشه به شبکه PSN متصل بود تا بتوانید بازی کنید و عنوان هایی که به صورت دیجیتالی خریداری میکنید میتوانید بر روی هارد ذخیره کنید تا در اینده هر وقت خواستید به ان دسترسی داشته باشید.

کسانی که بازی های دست دوم را خریداری کنند بازی انها قفل خواهد شد یا به حالت Trial میرود که برای بازی کردن باید پول پرداخت کنند.

شایعه ای نیز سال گذشته وجود داشت که یک استدیو نامعلوم کیت های توسعه را در اختیار دارد و قرار است سیستم ان را در نمایشگاه e3 ماه ژوئن نمایش دهد اما سونی ان را رد کرده و گفته است که در این نمایشگاه از هیچ کنسولی رونمایی نخواهد کرد.

همچنین شایعه دیگری وجود دارد که گفته میشود سونی از پردازنده های Cell در کنسول بعدی خود استفاده نخواهد کرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا