استفاده از گاز اشک‌آور در مراسم 16 آذر دانشگاه علامه/ورود رئیس دانشگاه برای خاتمه دادن به غائله

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
cceb354df079632ce57b3be98ff2f64d.jpg

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، عصر امروز از طرف کانون اندیشه دانشگاه علامه مراسمی به مناسبت روز دانشجو در دانشکده حقوق این دانشگاه برگزار شد.

دقایقی پس از پایان مراسم بود که دانشجویان دچار سرفه‌های شدید و سوزش چشم شدند تا آنجایی که تعدادی از دانشجویان وضعیت بسیار بدی پیدا کردند. دقایقی فضای سالن در این حالت قرار داشت که مسئولان کانون اندیشه دانشگاه علامه اعلام کردند در سالن از گاز اشک‌آور استفاده شده است.

دانشجویان پس از شنیدن این موضوع اعلام کردند سالن را ترک نخواهیم کرد تا اینکه رئیس دانشگاه حضور پیدا کرده و به این مسئله رسیدگی کند. پس از دقایقی سلیمی رئیس دانشگاه علامه وارد دانشگاه و پس از شنیدن سخنان دانشجویان گفت:‌ به مسئولان حراست دستور پیگیری داده‌ام. فیلم‌ها را بازبینی خواهیم کرد و مقصر را مجازات می‌کنیم.

گفتنی است عده‌ای از دانشجویان اعتقاد دارند این کار توسط انجمن اسلامی دانشگاه انجام شده است، عده‌ای هم معتقدند کانون اندیشه خواسته است جوسازی کند و چنین کاری را انجام داده است. تعدادی از دانشجویان هم ادعا کردند حراست دانشگاه برای بیرون کردن دانشجویان از سالن چنین کاری کرده است که البته رئیس دانشگاه علامه این را تکذیب کرد و گفت: حراست گاز اشک‌آور ندارد.

همچنین دقایقی پس از حضور رئیس دانشگاه در محل برگزاری مراسم بین چند تن از دانشجویان درگیری ایجاد و این کار باعث تجمع دانشجویان زیادی در محل این حادثه شد.

یکی از مسئولان کانون اندیشه گفت:‌ به نظر می‌رسد کسانی در این مراسم از گاز اشک‌آور استفاده کردند که می‌خواهند دانشگاه به زمان صدرالدین شریعتی بازگردد.

وی افزود: انجام دادن چنین کاری آن هم در روز دانشجو درست نیست و مسئولان باید هرچه سریع‌تر کسانی را که چنین کاری کردند پیدا کرده و با آنها برخورد کنند.

به گزارش فارس، مراسمی که قرار بود توسط انجمن اسلامی دانشگاه علامه و با سخنرانی محمدعلی نجفی و مهرعلی زاده برگزار شود به دلیل حواشی پیش آمده لغو شد.
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
RAHA

RAHA

عمه برادرزاده
مدیر بخش
دانشگاه علامه هست دیگه
:دی
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
RAHA

RAHA

عمه برادرزاده
مدیر بخش
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا