استیو جابز از مدیرعاملی اپل کناره گیری کرد

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
1.jpg


می دانید که استیو جابز سالها است با سرطان لوزالمعده دست و پنجه نرم می کند. سرانجام روز غمگین برای علاقمندان اپل فرا رسید: استیو جابز رسما از سمت مدیرعامل این شرکت استعفا داد و هیات مدیره اپل آقای «تیم کوک» را به عنوان جایگزین وی برگزید. حالا اپل یک مدیر جدید دارد.

استیو جابز در یک نامه شخصی به کاربران گفته:

من همیشه گفته ام اگر روزی فرا برسد که دیگر قادر به انجام وظایف ام به عنوان مدیرعامل اپل نباشم. اولین فردی خواهم بود که شما را مطلع خواهم کرد. متاسفانه این روز فرا رسیده است.

من از مدیرعاملی اپل استعفا می دهم و در صورتی که هیات مدیره صلاح بداند به عنوان رئیس هیات مدیره و مسوول کارمندان خواهم بود.

من شدیدا توصیه می کنم که به موفقیت هایمان با اسم تیم کوک به عنوان مدیرعامل جدید اپل ادامه دهیم. و معتقدم روشن ترین و بهترین روزهای اپل هنوز در مقابل اش قرار دارد.

من بهترین دوستان دوران زندگی ام را در اپل ملاقات کرده و از شما به خاطر سال ها کار مشترک در کنارتان تشکر می کنم.

استیو


اپل طرفداران و منتقدان زیادی دارد. اما هیچ کس شک ندارد که استیو جابز یکی از موفق ترین مدیران جهان به شمار می رود و همه او را عامل اصلی موفقیت اپل می دانند. شما فکر می کنید رفتن او چه تاثیری روی حرکت و پیشرفت اپل خواهد داشت؟
 
King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
واقعا حیف شد
استیو جابز کجا و تیم کوک کجا:گریه
 
SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
من فکر کنم اپل موفق باشه چون اپل فقط مدیرعامل نداشت بلکه هئیت مدیره هم داره پس باید هئیت مدیره خوبی داشته باشه که جابز هم در مدیرعاملی اپل موفق بود
 
Sir $@|eh

Sir $@|eh

بابابزرگ تالار:دی
مدیر بازنشسته
اگه هیئت مدیره کافی بود مدیرعامل وجود نداشت:005:
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا