اسکولاری: بعضی ها یک بار قهرمان دنیا شده اند و خودشان را بهترین می بینند

Germanitor

Germanitor

Storm of Swords
مدیر بازنشسته
a73d6972d2f93fd7059c9a6d8fa277c1.jpg


سرمربی برزیل در صحبتهایی علیه اسپانیایی ها صحبت کرده و یادآوری نموده که هرروز بیش از پیش مطمئن می شود که تیمش قهرمان جام جهانی خواهد شد


لوئیس فلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی برزیل در صحبت هایی اعلام کرده که هربار بیشتر متقاعد می شود که تیمش به قهرمانی جام جهانی خواهد رسید. او که در رویدادی در سائوپائولو با خبرنگاران گفتگو می کرد دراین باره گفت:« آیا قهرمان جام جهانی خواهیم شد؟ هربار اطمینانم بیشتر می شود. البته ما باید به تمام حریفان احترام بگذاریم ولی در کل، ما بهترین هستیم. تیم های ملی ای هستند که تنها یک بار قهرمان جام جهانی شده اند و حس می کنند که برترین تیم دنیا هستند. تصور کنید که مایی که 5 بار قهرمان دنیا شده ایم، چه حسی داریم.»


البته فیل بزرگ در ادامه این صحبت جنجالی مشخص نکرد که آیا منظورش به اسپانیاست یا نه.


فلیپائو که آخرین قهرمانی برزیل در تاریخ جام جهانی را در سال 2002 و جام جهانی کره و ژاپن برای سلسائو کسب کرد همچنین یادآوری کرد که این تیم تمام ویژگی های لازم برای کسب ششمین قهرمانی اش در جام جهانی را داراست:« ما بازیکنان بزرگی داریم، تیمی منسجم و هواداران فوق العاده ای هم داریم. ما 12 بازیکن داریم و همیشه 12 نفری به زمین می رویم و بدین ترتیب بهترین تیم خواهیم بود.آخرین سرمربی ای که برزیل را قهرمان دنیا نمود چه کسی بود؟ من؛ حتی اگر امسال دراین مسیر ناکام بمانیم هم باز هم من آخرین مربی ای هستم که برزیل را قهرمان دنیا نموده ام.»


او ادامه داد:« چطور می توانم احساس خوشبختی نکنم؟چند سرمربی این فرصت را داشته اند که هدایت تیم ملی کشورشان را دریک جام جهانی خانگی برعهده داشته باشند؟ من یکی از آنها هستم و این شادی بزرگی برای من است. من هیچ وقت حتی رویای این را هم نداشته ام.البته باید از برنامه ریزی های دقیق کارلوس آلبرتو پریه را، مدیر ورزشی تیم نیز تشکر کنم.»


 
killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
عمرا
آلمان له میکنه برزیل رو
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا