اشتراک نیم بهای نشریات در سایت اشتراک

!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
سامانه اشتراک مطبوعات با شعار "هر ایرانی مشترک یک نشریه" در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی مطبوعات و خبرگزاری ها افتتاح شد.
منتظری، رییس سامانه اشتراک مطبوعات در گفت وگو با خبرنگار موبنا با بیان اینکه سامانه اشتراک مطبوعات با همکاری معاونت مطبوعاتی راه اندازی شده است، اظهار داشت: از این طریق مشترکان می توانند به راحتی به نشریه مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مخاطبان این سامانه همه ایرانیان در سراسر کشور هستند، اضافه کرد: همه نشریات دارای مجوز از وزارت ارشاد می توانند در این سامانه عضو شوند.
وی گفت: سامانه اشتراک مطبوعات با تخفیف 50 درصدی برای هر ایرانی از محل ده درصد اعتبار یارانه مطبوعات ،این امکان را فراهم می آورد تا خواننده هزینه ی کمتری در طول سال برای خرید نشریات بپردازد.
منتظری تصریح کرد: هر خانواده ایرانی می تواند به میزان افراد خانواده و به نام هریک از اعضا، نشریه ماهنامه یا دو ماهنامه و یا فصلنامه مورد نظر خود را مشترک شود و با بسته بندی مناسب در منزل یا محل کار خود تحویل بگیرد .
رییس اداره خبرنگاران با اشاره به اینکه همچنین در این سامانه فضایی ایجاد شده تا نشریات عضو بتوانند هر شماره از مجله وجلد و چند صفحه از مجله خود را در هر دوره به روزرسانی کنند، افزود: این اقدام سبب رقابت بین نشریات و جذب بیشتر مشتری می شود.
وی افزود: افراد با الحاق تصویر کارت ملی خود در جایگاه تعیین شده سامانه، می توانند به صورت رایگان عضو سایت اشتراک مطبوعات شوند و مجلات را دریافت کنند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا