اصلاحیههای امنیتی مایکروسافت در راه است

  • شروع کننده موضوع A.Shadow
  • تاریخ شروع
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
اصلاحیههای منتشر شده توسط مایکروسافت ۲۳ آسیبپذیری را برطرف خواهد کرد که ۱۹ آسیبپذیری در تمامی نسخههای IE اصلاح خواهند شد. تصویر:...








اصلاحیههای منتشر شده توسط مایکروسافت ۲۳ آسیبپذیری را برطرف خواهد کرد که ۱۹ آسیبپذیری در تمامی نسخههای IE اصلاح خواهند شد.

IE-1.jpg

به نقل از مرکز ماهر، شرکت مایکروسافت اعلام کرد که سهشنبه آینده پنج به روزرسانی امنیتی به منظور برطرف کردن ۲۳ آسیبپذیری در IE، ویندوز و آفیس را منتشر خواهد کرد. یکی از محققان این شرکت اظهار کرده که به روزرسانی آفیس مشکلی را برطرف خواهد کرد که در حال حاضر توسط هکرها مورد سوءاستفاده قرار میگیرد. کد سوءاستفاده از طریق ارسال فایلهای مخرب به ایمیل قربانیان توزیع میشود.

با توجه به هشدارهای منتشر شده توسط مایکروسافت، آفیس توسط بولتن ۵ اصلاح میشود. بولتن ۵، آفیس ۲۰۰۳ را اصلاح خواهد کرد این نسخه قدیمی از آفیس در آوریل سال ۲۰۱۴ بازنشسته خواهد شد.
بولتن ۱ تمامی نسخههای IE را اصلاح خواهد کرد و به عنوان یک بولتن بحرانی شناخته میشود. این بولتن ۱۹ آسیب پذیری از ۲۳ آسیب پذیری کشف شده را در پنج به روزرسانی برطرف میکند.
سه به روزرسانی دیگر مانند بولتن ۵ در رده امنیتی «مهم» قرار دارند. دو اصلاحیه رخنههایی را در ویندوز۷، ویندوز ۸ و ویندوز RT برطرف میکنند. نکته جالب توجه آن است که این رخنهها ویندوز xp و کلاینت OSec را تحت تاثیر قرار نمیدهند. شرکت مایکروسافت این اصلاحیههای امنیتی را در یازدهم ژوئن منتشر خواهد کرد.





منبع : میهن دانلود
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا