افراددارای مشکلات بدهی قادر به تمرکز درفعالیتهای روزانه خود یاتصمیم گیری طبیعی نیستند

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

پژوهشگران علوم پزشکی می گویند طی بررسی های خود دریافتند که بسیاری از افراد دارای مشکلات بدهی قادر به تمرکز در فعالیتهای روزانه خود یا تصمیم گیری طبیعی نیستند و این امر تاثیر گسترده تری بر رفتار و سلامت عمومی آنها دارد.
به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، خطر ابتلا به مشکلات سلامت یا نگرانی شدید در افرادی که برای پرداخت بدهی های خود می دوند و خود را به آب و آتش می زنند؛ افزایش می یابد.محققان دانشگاه ناتینگهام انگلیس دریافتند: میانگین مشکلات سلامت عقلی در افرادی از جامعه که با دشوارترین چالش های مربوط به بدهی مواجه هستند، به میزان ۳ برابر افزایش می یابد.
جان گازر گود از محققان مسئول این تحقیقات گفت: یکی از نتایج بارز تحقیقات ما این است که بسیاری از افراد دارای مشکلات بدهی می گویند که قادر به تمرکز در فعالیتهای روزانه خود یا تصمیم گیری طبیعی نیستند و این امر تاثیر گسترده تری بر رفتار و سلامت عمومی آنها دارد.
وی افزود: در مناطقی که ورشکستگی در آن زیاد باشد؛ شدت تاثیر بدهی بر سلامت عقلی کاهش می یابد.
محققان در این تحقیقات خود اطلاعات مربوط به وضعیت مالی و مزایای سلامت عقلی ۱۰ هزار نفر را بین سالهای ۱۹۹۱ تا ۲۰۰۸ میلادی مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
محققان سلامت عقلی افراد را با استفاده از اطلاعات مربوط به وضعیت پزشکی و پاسخ آنها به ۱۲ سوال درباره احساسات و تجارب آنها از جمله در زمینه بی خوابی، اعتماد بنفس و قدرت تمرکز را مقایسه کردند.
محققان همچنین چگونگی تاثیر بدهی بر سلامت عقلی را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند.
گازر گود گفت: تحقیقات من نشان داد که مشکل بدهی به سلامت عقلی آسیب می رساند اما محل زندگی افراد تفاوت زیادی را در این زمینه ایجاد می کند.
وی افزود: اگر افراد بدهکار در منطقه ای زندگی می کنند که این پدیده در آن زیاد است، تاثیر بدهی بر سلامت عقلی آنها کمتر است.
این تحقیقات نشان داد: افرادی که با مشکل پرداخت بدهی خود روبه رو هستند، بیشتر در معرض نگرانی، یاس و دشواری در تصمیم گیری روبه رو هستند.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا