افزایش سرعت اینترنت ایران تا ۷۵ برابر

P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: “اميدواريم افزايش 75 برابري سرعت اينترنت را در شبکه ملي اطلاعات به مردم ارائه کنيم.”


به گزارش پايگاه خبري فناوري اطلاعات برسام و به نقل از وين بتا، رضا تقي پور با اشاره به اينکه امروز افزايش ?? برابري سرعت اينترنت در شبکه ملي اطلاعات آزمايش شد افزود، اين شبکه براي انواع خدمات از جمله خدمات دولت الکترونيک و در زمينه هاي مختلف تجارت، کسب و کار و بانکداري کاربرد دارد.


400.jpg


وي به افتتاح طرح هاي مخابراتي اشاره و اضافه کرد اين طرح ها گام هاي اوليه در توسعه شبکه ملي اطلاعات و طرح اصلي شبکه ipmpls است.


وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با بيان اينکه آغاز به کار ظرفيت پهناي باند کشور به 500 گيگابيت بر ثانيه که به عنوان زيرساخت شبکه ملي اطلاعات است امروز اعلام شد گفت: “ارتقاء و توسعه مرکز ارتباطات بين الملل با فناوري هاي جديد و ايجاد درگاه تلفن اينترنتي براي ارتباطات بين الملل از طرح هايي بود که افتتاح شد.”


بر اساس گزارش واحد مرکزي خبر، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات گفت: شبکه ملي اطلاعات از پروتکل اينترنت استفاده و پهناي باند لازم را براي همه کاربردهاي اينترنتي در داخل کشور فراهم مي کند.


تقي پور با بيان اينکه امروز زيرساخت اين شبکه را فراهم کرديم افزود: تکليف ما در برنامه پنجم توسعه اين است که پهناي باند زياد را به درب منازل و همه کسب و کارها، بنگاه ها و ادارات ارائه کنيم.
 
آخرین ویرایش:
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
والا من که از این وعده ها زیاد شنیدم:3700:
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا