افزایش سهم آیفون، سامسونگ، ال جی و هوآوی از بازار تلفن همراه ژاپن

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
در بسیاری از کشورهای دنیا آیفون به عنوان پرطرفدارترین و پرفروش ترین گوشی آن کشور به حساب می آید، اما تا کنون در ژاپن نتوانسته بود سهم مناسبی از بازار را در اختیار بگیرد.
برای اولین بار آیفون توانسته با در اختیار گرفتن 16 درصد مارکت ژاپن در سه ماهه اول و در اختیار گرفتن 15 درصد از سهم بازار در کل سال توانسته در 3 ماهه اول سال رتبه اول را که در اختیار گوشی های ژاپنی شارپ بوده تصاحب کند اما شارپ بار دیگر در انتهای نیمه اول سال این جایگاه را باز پس بگیرد.

iphone5thumb-1.jpg


اما دو کمپانی کره ای ال جی وسامسونگ نیز هر دو سهم خود در بازار ژاپن را افزایش داده اند، در مجموع برای اولین بار سهم کمپانی های غیر ژاپنی در مارکت ژاپن به 50 درصد افزایش پیدا کرده است. در این بین کمپانی چینی هوآوی نیز سهم خود را سه برابر کرده است.
تا چند وقت پیش ورود گوشی های خارجی به ژاپن خیلی سخت بود اما با حضور اپراتورهای KDDI و Softbank حضور آیفون 5 در ژاپن بسیار پر رنگ شد.
منبع: phonearena

 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا