افزودن، افزونه به قدرت مندی فتوشاپ!!

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
93410e38b7225997752e96f3e4f92cd3.png

فتوشاپ به گونه ای مسحور کننده برنامه ای قدرتمند است. این برنامه از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار بوده که به راستی درک کامل آنها دشوار است. متاسفانه، این برنامه به همراه برچسب قیمت و پیچ و خم های یادگیری نیز می آید که بازتاب دهنده انبوهی از ویژگی ها و گزینه ها است. با این همه، کلاس های کامل و یکپارچه ای وجود دارند که تنها برای یادگیری برنامه اختصاص یافته اند، و یکبار که این کار را انجام دهید، مجبور خواهید بود از هزاران دلار دست بکشید تا آن را روی رایانه تان نصب کنید. واقعیت این است که، این برنامه برای حرفه ای ها ساخته شده است، و نه هر فردی که نیازمند یک سطح حرفه ای از گزینه ها است.
پس چه کار می توانید بکنید تا به برخی ویژگی های فتوشاپ بدون هزینه ای دست یابید؟ شما می توانید Sumo Paint را برای کروم دانلود کنید. این برنامه بسیاری از ویژگی های برتری که شما از فتوشاپ انتظار دارید، البته بدون قیمتی احمقانه را ارائه می کند. در حقیقت، این درست در مرورگر وب تان اجرا می شود، و در
فروشگاه وب کروم
به بهای ناچیز ۰$ در دسترس است. چیزی بهتر از آن گیرتان نمی آید.
ویژگی ها
33ff8659d134872de5fa2ebb4a4d227d.png

در نگاه نخست، Sumo Paint همانند بهترین ویرایشگر تصویری میزکار (دسکتاپ) و نرم افزار نقاشی به نظر می رسد. این برنامه با تمامی ابزارها و ویژگی هایی که شما برای انجام برخی ویرایش های تصویری سطح بالا نیازمندید می آید. این برنامه با تمامی ابزارهای انتخاب، قلموهای رنگ، ابزارهای شکل، و غیره همراه است. چنانچه این برنامه را برای دوستانی راه اندازی کردید و به آنها نگفتید که آن چیست، آنها به سادگی فکر می کنند که این نوعی نگارش فتوشاپ مبتنی بر مرورگر است.
5ba07db84cb164e9e4c0054a26e60e18.png

شما می توانید تصاویر موجود را با Sumo Paint ویرایش کرده یا می توانید یک بوم یا #### نقاشی را اجرا کنید و از آن برای خلق اثر هنری استفاده نمایید. در هر صورت، این برنامه شما را در چارچوب ابزارهایی پوشش داده است تا از هر دو بهره ببرید. حتا چیزی ساده همانند ویژگی قلموها از گزینه های زیادی برخوردار است. شما می توانید از میان همه انواع قلموها، شکل ها، اندازه ها، و تمامی انواع گزینه های دیگر انتخاب نمایید.
3190c8bed8b3d2c5699af03c722fcd71.png

همان گونه که انتظار دارید، این برنامه به همراه تمامی ابزارهای لایه بندی که برای ایجاد تصاویر حرفه ای نیازمندید، می آید. کار کردن با لایه ها (layers) برای ساختن تصاویری زنده و پویا، مهم و حیاتی است. ترکیب و ادغام لایه ها اندکی مهارت می طلبد، و این موضوع در مورد Sumo Paint نیز صادق است. این برنامه درست همانند فتوشاپ کار می کند جایی که می توانید لایه ها را بالا و پایین بکشید تا تصاویر را به درستی تنظیم نمایید.
9442bd58c091981ce3f0a0e40693b58b.png

البته، پالایه هایی (ف ی ل ت ر) نیز طراحی شده اند تا تصاویر تان را اندکی محبوب تر و جذاب تر سازید. بسیاری از پالایه های جالب دیگر در برنامه وب موجود هستند، و چیزهای بیشتری، چنانچه برنامه را به نگارش حرفه ای (Pro) ارتقاء دهید.
c3f92723d9c4162ea505ede38bf1c2c3.png

شما همچنین می توانید برای بهبود کیفیت، تنظیماتی را به تصاویرتان محدود سازید. گزینه هایی همچون روشنایی، زمینه سایه و روشن (کنتراست)، تعادل رنگ، و بسیاری چیزهای دیگر وجود دارند. این به شما کمک می کند تا چیزهای کوچکی که به اشتباه در تصاویر قرار دارند را تصحیح کنید. این همانند فتوشاپ عمل می کند، بنابراین این یکی از آن وبگاه هایی نیست که به صورت خودکار تصاویر را اصلاح می کنند؛ شما باید در انجام آن خبره و دقیق باشید.
c8f374b181fb3320d1d117d88a9bff7e.png


ویژگی های پیشرفته بسیاری همچون قطره چکان ها (eyedropper) برای گرفتن رنگ ها، ابزارهای لکه و تیرگی (blur)، و تقریبا هر چیز دیگری که برای کار روی تصاویر بخواهید، وجود دارند. این فرصتی عالی است، چرا که هر چیزی که فکر می کنید فتوشاپ آن را انجام می دهد، این برنامه نیز از ابزاری برخوردار است که می تواند همان کار را انجام دهد.
نتیجه

چنانچه بخواهم کاملا صادق باشم، باید بگویم من واقعا از اینکه چقدر این برنامه می تواند کار انجام دهد شگفت زده شدم. این در حقیقت یک ویرایشگر تصویری با امکانات کامل است که می تواند در کنار بهترین برنامه های موجود قرار گیرد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا