ال جی تولید صفحه نمایش رتینا برای آیپد مینی را از ماه آینده شروع خواهد کرد

  • شروع کننده موضوع Jason Statham
  • تاریخ شروع
Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال
ال جی تولید صفحه نمایش رتینا برای آیپد مینی را از ماه آینده شروع خواهد کرد

همانطور که میدانید اپل و سامسونگ با یکدیگر به شدت درگیر هستند و گفتیم که در این بین ال جی بسیار خوش شانس است که توانسته از این آب گل آلود ماهی گرفته و تولید صفحه نمایشهای آیپد را به عهده بگیرد. به گزارش جی اس ام Richard Shim تحلیلگر NPD DisplaySearch اداعا کرده است که ال جی از ماه آینده تولید انبوه صفحه نمایش نسل بعدی آیپد را شروع خواهد کرد. Shim به Cnet اعلام کرده ال جی که در حال حاضر تولید صفحه نمایشهای آیپد مینی را بر عهده دارد مسئولیت تولید صفحه نمایش رتینا را برای این محصول به عهده گرفته است و تولید انبوه این صفحه نمایش را شروع خواهد کرد.
mini121024small-1.jpg
Shim احتمال داده که صفحه نمایش 7.9 اینچی رتینای آیپد مینی کیفیت 2048×1536 پیکسل را خواهد داشت که دو برابر کیفیت صفحه نمایش آیپد کنونی است، همچنین تراکم پیکسلی این صفحه نمایش به تراکم پیکسلی آیفون یعنی 326 پیکسل در اینچ نزدیک خواهد شد و با کیفیتترین صفحه نمایش را در بین تبلتها خواهد داشت.
این تحلیلگر گفته که تولی این صفحه نمایش اوایل ماه خرداد و یا تیر شروع خواهد شد. منبع: appleinsider
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا