ال جی صفحه نمایش ساعت iWatch را تولید خواهد کرد؟

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
اپل با معرفی آیفون در سال 2007 تحولی را به وجود آورد و کمپانیهای دیگر را نیز مجبور کرد تا راه او را در پیش بگیرند. اکنون افراد بسیاری منتظر معرفی ساعت هوشمند اپل هستند تا شاید باز هم اپل در این زمینه یک تحول را به وجود آورد و دنیای ساعتهای هوشمند را متحول کند. به گزارش جی اس ام اکنون شایعاتی به گوش میرسد که می گویند تمام هماهنگیها در حال انجام شدن است تا کمپانی مورد نظر برای ساخت صفحه نمایش این ساعت انتخاب شود و ال جی دوست دارد که تامین کننده اصلی این صفحه نمایشهای OLED برای اپل باشد. یک منبع آگاه و نامشخص اعلام کرده که در حال حاضر اپل نزدیک به این قضیه است که این همکاری را با ال جی آغاز کند. ال جی در حال حاضر تامین کننده بسیاری از پنلهای LCD اپل است اما تامین صفحات OLED یک رابطه جدید بین این دو شرکت خواهد بود، این صفحه نمایش علاوه بر نور بیشتر رنگها را در صحت بیشتری نیز نشان میدهد.

iwatch_perspective.jpg

یکی دیگر از دلایلی که این موضوع را بیشتر تایید میکند این است که ال جی به تازگی یک گوشی با نام G Flex را که صفحه نمایش خمیده دارد معرفی کرد و این امر به این معنی است که ال جی به راحتی میتواند صفحه نمایش خمیده را برای iWatch تامین کند.

منبع: GSM.IR


 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا