امپراتور ماوس ها !

King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
مقدّمه

بیشتر محصولات Razer دارای دو ویژگی هستند؛ یکی دقت در طراحی و دیگری قیمت به نسبت بالا. این که شما بخواهید هشتاد دلار برای یک ماوس هزینه کنید به خودتان بستگی دارد، اما ماوس Imperator شرکت Razer می تواند طوری شما را وسوسه کند که این هزینه را برایش بپردازید.

69.jpg


بخش فني
امپراتور
Razer Imperator
طراحی مناسب (Razer Imperator ماوس خوش دستی است)، Scroll بزرگ، امکان جابه جایی دکمه های کناری، دقت بالا
عدم امکان تغییر وزن، باریک بودن دکمه های کناری (این موضوع کنترل را کمی سخت می کند)، عدم ارائه نرم افزار در بسته محصول (باید درایور این محصول را از اینترنت دانلود کنید)

70.jpg


ذره بین

این ماوس برای افراد راست دست طراحی شده و از نظر ظاهری (و به خصوص ابعاد) تفاوت هایی با ماوس معروف Death Adder این شرکت دارد. با این حال، محصول نهایی همچنان خوش دست بوده و افرادی با انگشت های نه چندان درشت نیز از آن راضی خواهندبود. دکمه ها مانند قبل بزرگ هستند و یک پوشش لاستیکی ضدتعرق روی دکمه های اصلی و پشت ماوس را پوشانده است. نشان Razer مانند Death Adder، پشت ماوس می درخشد. دکمه Scroll ابعاد بزرگی دارد و کاملاً راحت است. اطراف آن نیز با رنگ آبی مخصوص ماوس های Razer روشن می شود. بالای ماوس دو دکمه که به طور پیش فرض دقت ماوس را کم و زیاد می کنند، قرار دارد. البته بد نبود، هنگام افزایش و کاهش دقت ماوس، با روشی میزان حساسیت به کاربر اعلام می شد (به عنوان مثال، از راه کم و زیاد شدن نور اطراف Scroll). برای قرارگیری انگشت شست، در سمت چپ یک فرورفتگی در نظر گرفته شده و دو دکمه نیز بالای این قسمت قرار دارند. Razer برای به حداقل رساندن انتقادها درباره محل قرارگیری این دکمه ها، امکان جابه جایی آن ها را فراهم کرده است. به کمک یک دکمه تنظیم که زیر ماوس قرار گرفته، می توان این دو دکمه را جابه جا کرد و آن ها را در محل موردنظر قرار داد. تنها ایرادی که باقی می ماند، باریک بودن نسبی این دو کلید است.
برای حرکت روان ماوس روی ماوس پد، زیر ماوس یک سه پایه تفلونی نصب شده است. دکمه تغییر پروفایل نیز زیر ماوس قرار گرفته که بر حسب میزان استفاده شما از پروفایل ها، محل آن می تواند برایتان مناسب یا نامناسب باشد (البته می توان دکمه دیگری برای انتخاب یک پروفایل خاص درنظرگرفت).

سنسور لیزری ماوس نیز با حداکثر دقت 5600 نقطه در اینچ در قسمت وسط قرارگرفته است. یکی از مواردی که جای آن کمی خالی است، وزنه های مخصوص تغییر وزن ماوس است. البته ما هنگام کار مشکلی با این ماوس نداشتیم و در کل کار کردن با آن شما را خسته  نمی کند. کابل طول مناسبی دارد و دارای پوششی پارچه ای است. این ماوس با پورت USB به کامپیوتر متصل می شود که زمان پاسخ دهی آن حداکثر یک میلی ثانیه است.
Razer به همراه این ماوس یک زیرلیوانی هم ارائه می دهد، در حالی که نرم افزار همراه باید از وب سایت Razer دانلود شود که کمی عجیب به نظر می رسد! به کمک این نرم افزار می توانید برای هر یک از کلید ها دستوری خاص تعریف کنید. میزان دقت در هر یک از جهت های عمودی و افقی و همچنین زمان پاسخ دهی قابل تغییر است. مانند دیگر ماوس های ساخت Razer، قابلیت On-The-Fly Sensitivity در اینجا نیز وجود دارد که امکان تغییر حساسیت ماوس را با نگه داشتن یک کلید و حرکت Scroll فراهم می کند. همچنین می توانید تعریف کنید، کلید های تغییر حساسیت در هر بار فشرده شدن چه میزان از دقت ماوس را کم و زیاد کنند. تعریف پروفایل های مختلف نیز به سادگی صورت می گیرد و حتی می توان آن ها را طوری تنظیم کرد تا هنگام اجرای یک برنامه یا بازی، پروفایل مربوط به آن نیز اعمال شود.

71.jpg
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
ممنون از اینکه این موس معرفی کردین حال این الان اومده بازار ایران ؟
 
.:DeathSpanK:.

.:DeathSpanK:.

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
اره
چند وقت پیش تو یه مجله دیدم
فکر کنم همین بود اخه خیلی شبیهش بود
فکر کنم قیمت چیزی حدود 150 تومن بود
ولی بازم مطمئن نیستم
 
آخرین ویرایش:
King Of War

King Of War

The DestroyerOf Darkness
کاربر تالار
اره اومده ایران.قیمت اصلیش 80 دلاره ولی چون واردات حساب
میشه گرانتر میشه.فکر کنم حدود 130 تا 150 هزار تومان باشه
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا