امکانات جدید به مناسبت 10 سالگی گوگل ارث

D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
گوگل 10 سال بعد از راه اندازی خدمات گوگل ارث دو قابلیت جدید را به این سرویس افزوده است. این خدمات که مشاهده هوایی وضعیت شهرها و روستاها و.. را به طور هوایی ممکن می کند بسیار محبوب است.به گزارش فارس به نقل از انگجت، اولین قابلیت افزوده شده به گوگل ارث Voyager استکه برای نسخه رومیزی این برنامه در نظر گرفته شده است. از این طریق می توان تازه ترین و جالب ترین تصاویر نقاط مختلف کره زمین را گلچین کرد و مورد بررسی قرار داد.

این تصاویر در پنج بخش نمای خیابانی، نمای زمین، شهرهای سه بعدی، تصاویر جدیدی ماهواره ای و تور نقاط جذاب دسته بندی شده اند.دومین قابلیت هم ناشی از به روز شدن مجموعه تصاویر ذخیره شده در گوگل ارث است. این شرکت 1500 تصویر زیبا از چشم اندازهای کره زمین را در تمامی قاره های جهان به مجموعه خود افزوده و همه این تصاویر از طریق یک افزونه خاص مرورگر کروم در دسترس است. البته این خدمات از داخل ایران در دسترس نیست.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا