امکان جاسوسي افراد از طريق وب کم تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ !

M.Bagheri

M.Bagheri

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
تصویر: http://gadgetnews.ir/images/uploads/Image/92/05/13/samsung-smart-tv-spy.jpg روز گذشته در خبري به امکان جاسوسي FBI و استفاده از ميکروفن تلفن...

samsungsmarttvspy-1.jpg
روز گذشته در خبري به امکان جاسوسي FBI و استفاده از ميکروفن تلفن هوشمند براي دستيابي به اسرار مردماشاره کرديم و امروز خبر از امکان جاسوسي افراد از طريق تلفن هوشمند منتشر گرديده است.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

در تازه ترین تحقیقات موسسه iSEC، ثابت شده که توسط فرآیندی نه چندان پیچیده، میتوان به راحتی از طریق وبکم تلویزیونهای هوشمند سامسونگ، به جاسوسی کاربران پرداخته یا به واسطه هک نرم افزارهای نصب شده بر روی آن، اطلاعات کاربران را به سرقت برد. درست مانند شیشهای که از یک طرف شفاف ولی از طرف دیگر آینه باشد.
مدلهای تولیدی سال 2012، بیشترین تعداد حملات را به خود جلب کردهاند. چرا که به دلیل نرم افزار نسبتا قدیمیتر، حفرههای امنیتی بیشتری هم دارند. در کنفرانس هکران کلاه مشکی، برای اولین بار پتانسیل بالای تلویزیونهای هوشمند سامسونگ برای هدف قرار گرفتن مطرح شد و به گفته مهندسین حاضر، امکان نفوذ به دستگاه چه از طریق وبکم و چه از طریق اپلیکیشنهای نصب شده بر روی تلویزیون از قبیل مرورگر و رسانههای اجتماعی بسیار بالا است. امکان دسترسی به حسابهای کاربری مجازی و بانکی و سرقت اطلاعات گوناگون، از جمله مواردی هستند امنیت کاربران را به خطر میاندازند.

البته خوشبختانه سامسونگ هم با ارائه یک بروز رسانی نرم افزاری که تقریبا برای اغلب مدلهای تحت خطر عرضه شده است، این باگ امنیتی را رفع کرده اما هنوز معلوم نیست که آیا امنیت کلی سیستم را میتوان کاملا تضمین شده دانست یا خیر؟

پیشنهاد میشود کسانی که امکان دریافت این بروز رسانی را به هر دلیلی نیافتهاند، با غیر فعال کردن امکانات هوشمند دستگاه در زمان بیکاری، بردن دوربین تلویزیون به حالت Bezel یا پوشاندن آن یا نهایتا جدا کردن دستگاه از شبکه اینترنت امنیت شخصی خود را تا حد ممکن افزایش دهند.



منبع : میهن دانلود
 
NecromanceR

NecromanceR

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
پاسخ : امکان جاسوسي افراد از طريق وب کم تلويزيون هاي هوشمند سامسونگ !

عجب امکان جالبی:20005:
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا