امید سامسونگ به آینده صفحه نمایشهای خمیده+عکسی از آینده این گوشیها از طرف سامسونگ

SOAP

SOAP

FC.ESTEGHLAL
مدیر بازنشسته
بعد از شایعات فراوان و حدسهایی که زده میشد در نهایت سامسونگ اولین گوشی دنیا با صفحه نمایش خمیده با نام Galaxy Round را معرفی کرد، بعد از آن ال جی نیز گوشی خود را با صفحه نمایش خمیده با نام G Flex به دنیا نشان داد. شاید همه ما منتظر معرفی گوشی مانند گوشیهایی که در فیلمهای علمی-تخیلی دیدهایم بودیم اما این اتفاق رخ نداد و هر دو کمپانی یک گوشی ساده که تنها در یک سمت خمیدگی داشتند را معرفی کردند. شاید این دو گوشی به نوعی آن چیزی نباشند که ما انتظار داشتیم اما به هر حال شروع یک حرکت بزرگ و تحول آفرین هستند. اگر آن چیزی که ما انتظار داریم رخ دهد کاربر میتواند گوشی خود را در هر سمتی که دوست دارد تا کند و هیچ محدودیتی نداشته باشد. به گزارش جی اس ام سامسونگ امروز امیدواری ما را بیشتر کرد، امروز سامسونگ در سایت OLED.atتصویری از آینده گوشیهای با صفحه نمایش خمیده را به طرفداران این تکنولوژی نشان داد و به آنها گفته که در آینده این گوشیها میتوانند چگونه باشند.


samsung-display-foldisplay.jpg


میتوانید عکسی از این گوشی که سامسونگ انتظار معرفی آن در آینده دارد را مشاهده کنید، شما هم به آینده این صفحه نمایشها امیدوارید؟


منبع: GSM.IR , SAMMOBILE

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا