انتشار ویژگی هایی جدید از ویندوز فون 8

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
943.jpg



در ماه جون بود که ما شاهد انتشار ویژگی هایی از ویندوز فون ۸ بودیم، اما حال و با استفاده از SDK این پلتفرم که این هفته منتشر شد، ویژگی های بیشتری از این سیستم عامل بدست آمد. این SDK شامل یک شبیه ساز می باشد که دسترسی مقدماتی به بعضی از ویژگی های جدید ویندوز فون ۸ را می دهد. همانطور که می دانید صفحه استارت جدیدی در این نسخه وجود دارد و گزینه هایی نیز برای تغییر سایز کاشی ها و سفارشی کردن آنها وجود دارد که بسیار خوب به نظر می رسد. مایکروسافت تعییرات رنگ بیشتری را برای ویندوز فون ۸ در نظر گرفته است که در رویداد معرفی در ماه جون به این قابلیت اشاره کرد اما به نظر می رسد که این شرکت تعدادی تم رنگی از طریق یک منوی جمع شونده در منو Setting را در اختیار کاربر قرار می دهد که شامل ۲۰ رنگ مختلف می شود (تا این لحظه). به جز سفارشی کردن و صفحه استارت که در بالا به آن اشاره شد، ۲ ویژگی جدید دیگر نیز وجود دارند که مایکروسافت هنوز بطور کامل به آنها اشاره ای نکرده است. اولین ویژگی Data Sense می باشد، یک اپلیکشن که به کاربر اجازه می دهد تا میزان استفاده داده ها را برروی ویندوز فون ۸ مانیتور کند. با توجه به تنظیماتی که در این اپلیکشن وجود دارد Data Sense قادر به نظارت بر مقدار مجاز استفاده داده ها می باشد. شما می توانید کار نظارت خود را با استفاده از یک کاشی در صفحه استارت انجام دهید و این اپلیکشن به شما هشدار لازم را هنگامی که به محدوده تعیین شده می رسد، می دهد. دومین ویژگی جدید که امکان بسیار خوبی برای کاربران ویندوز فون می باشد همان قابلیت پشتیبان گیری یا backup است. مایکروسافت در این نسخه از ویندوز فون ۸ گزینه های بسیار بهتری در رابطه با پشتیبان گیری قرار داده است، که به کاربران اجازه ذخیره سازی داده های مربوط به SMS برروی کلود (سرویس ابری) در کنار لیست برنامه ها و تنظیمات را می دهد. ویژگی auto-upload اسکای درایو برای تصاویر وجود دارد، اما در حال حاضر کنترل بسیار بهتر بر backup ویدئو و عکس ها نیز قرار داده شده است. اکثر هاب ها با قابلیت هایی بروز رسانی شده اند. یک اپلیکشن Maps که بوسیله نوکیا طراحی شده وجود دارد که کاربر می تواند نقشه ها را برای استفاده آفلاین دانلود نماید. مرورگر اینترنت اکسپلورر هم اکنون شامل تنظیماتی می باشد که به کاربر اجازه تغییر عملکرد آدرس بار و لیست وبسایت های محبوب و تب ها را دارد.


944.jpg




945.jpg




946.jpg




947.jpg






یکی از ویژگی هایی که کاربران ویندوز فون از دیدن آن خوشحال خواهند شد، ظاهر هاب های ایکس باکس و موزیک می باشد که تغییراتی در آنها ایجاد شده است و با تم SmartGlass مایکروسافت سازگارتر شده اند. در ویندوز فون ۸ حتی دسترسی به فروشگاه Xbox Music که جایگزین Zune می باشد وجود دارد. همچنین تصاویر و عملکرد دوربین نیز آپدیت شده است. هاب تصاویر هم اکنون به کاربر اجازه می دهد تا قابلیت انتخاب چندبن عکس را برای به اشتراک گذاری یا پاک کردن داشته باشد، ضمن اینکه یک گزینه ویرایش برای بریدن، چرخاندن و یا ترمیم تصاویر وجود دارد. در بخش دوربین، مایکروسافت در حال ساخت یک عملکرد لنز می باشد که با استفاده از آن تمامی اپلیکشن هایی که از دوربین استفاده می کنند دارای یک رابط کاربری واحد خواهند شد. این مواردی که در بالا اشاره شد تنها بخشی از ویژگی هایی است که از طریق این شبیه ساز SDK ویندوز فون ۸ قابل اجرا می باشد. اما مطمئنا ویژگی ها و امکانات جدید دیگری وجود دارد که مایکروسافت هنوز آنها را رسما معرفی نکرده است. باید منتظر ماند و شاهد سایر ویژگی های جدید ویندوز فون ۸ در آینده بود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا