انجام چند وظیفه ی سنگین به طورهمزمان تمرکز را مختل می کند

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
شتاب زندگی در جامعه ی مدرن امروزی موجب شده است تا کسانی را که می توانند چند کار را همزمان با هم انجام دهند، تحسین کنیم واین کار را نشانه ی تیزهوشی می داند.به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، افرادی که همزمان چند کار انجام می دهند شاید احساس کنند که زودتر می توانند کارهای شان را به اتمام برسانند اما همیشه انجام چند کار به طور همزمان به دلیل از دست دادن تمرکز از انجام هر کاری در یک زمان بیشتر طول می کشد.
محققان براین عقیده اند که پراکنده کردن دقت و توجه برای انجام کارهای مختلف ، ایده خوبی نیست ، نه تنها به خاطر اینکه ادامه ی انجام کارهای روزانه مشکل می شود، بلکه توانایی مارا برای اینکه خلاقانه فکر کنیم، کاهش می دهد.
” هرچه تعداد کارهایی که همزمان انجام می دهید بیشتر شود، مغزتان بازده کمتری خواهد داشت و کمتر می تواند روی انجام کارها و وظایف مهم تمرکز کند.
اگرشما خودتان را با انبوهی ازاطلاعات محاصره نمایید، نمی توانید فکر خلاقانه داشته باشید وهمچنین نمی توانید تصمیمات عاقلانه ای هم بگیرید.
متخصصان برای بهبود عملکرد مغز توصیه می کنند:
تمرکز کنید و دسترسی خود را به عواملی که باعث حواس پرتی تان می شوند، مثل ایمیل و موبایل محدود کنید .

اگر به طور مداوم به دنبال چک کردن تلفن همراه یا ایمیل خود باشید، به سادگی حواس تان پرت می شود. اگر در حال انجام کاری هستید که نیاز به تمرکز دارد، هر بار که به اینکه ایمیل یا پیام کوتاه دارید فکر کنید، رشته افکارتان از هم گسیخته خواهد شد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا