انجام کلیه کارایی های ماوس به وسیله کیبورد!

P@rtiz@n

P@rtiz@n

ريزه ميزه تالار
مدیر بازنشسته
با بهره گیری از این ترفند جالب میتوانید بدون نیاز به برنامه خاصی و تنها از طریق کیبورد کامپیوترتان، نشانگر موس موجود در صفحه مانیتور را جابجا نمایید و از طریق آن کلیه عملیات همانند کلیک و راست کلیک را صورت دهید. این ترفند زمانی بسیار مورد استفاده قرار میگرد که نتوانید به هر دلیلی از موس تان استفاده کنید آن وقت است که کیبوردتان جور موس را میکشد!

بدین منظور:
کافی است دکمه های Shift و Alt را که در سمت چپ کیبورد قرار دارند را به همراه دکمه Num Lock بزنید و سپس در کادری که باز میشود بر روی OK کلیک کنید.
حال میتوانید با استفاده از دکمه های ۲ ،۴ ،۶ و ۸ سمت راست کیبورد، موس را هدایت کنید و با Enter برنامه ها را باز نمایید و یا به داخل لینکها بروید.
همچنین با استفاده از دکمه های ۱ ،۳ ،۷ و ۹ می توان اوریب حرکت کرد. با ۰ درگ کرد (کشید)، با ۵ می توان کلیک کرد و نهایتأ با / و * می توان ۵ را در حالت کلیک چپ یا راست قرار داد.
عملأ کلیه عملکردهای ماوس با کیبورد ممکن خواهد بود.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا