انواع جراحی زیبایی رایج در ایران

R

reza.eloglu

کاربر تالار
کاربر تالار
امروزه جراحی های زیبایی به صورت گسترده ای افزایش یافته و در شاخه های متنوعی نیز انجام می پذیرد، در این مقاله قصد داریم تعدادی از این جراحی های زیبایی را معرفی کرده و مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید:
معمولا جراحی های زیبایی به چندین دسته مهم تقسیم بندی می شوند:

· جراحی سر و صورت

· جراحی بدن

جراحی سر و صورت

یکی از رایج ترن نوع جراحی می باشد که اعمال جراحی مانند : جراحی بینی ، کاشت مو ، لیفت صورت ، لیفت ابرو ، جراحی پلک و... را شامل می شود.

جراحی بینی: پر طرفدار ترین نوع عمل زیبایی می باشد که رتبه نخست جهان توسط ایران را کسب کرده است، از موارد این عمل می توان به : فرم دهی به بینی ، تیز کردن نوک بینی های پهن ، برداشتن قوز در بینی های استخوانی ، سربالا کردن بینی ، تنگ کردن سوراخ بینی و ...


کاشت مو

مو تاثیر زیادی بر روی قیافه افراد داشته و بسته به شرایط افراد ، روش استفاده شده برای کاشت موی افراد نیز متفاوت خواهد بود، رایج ترین روش های کاشت مو که در ایران و جهان مورد اسفاده قرار می گیرند ، FIT ، FUT و PRP می باشد. لازم به توضیح است که جهت انجام کاشت مو علاوه بر جراحی از روش های جدید غیر جراحی و تزریقی مانند مزوتراپی نیز استفاده می شود.


جراحی های رایج بدن


از مهمترین جراحی های مورد استفاده برای زیبایی بدن ، جراحی برداشتن چربی های بدن و جراحی زیبای بدن می باشد، روش هایی مانند پروتز سینه ، پروتز باسن و ران پا و.. .


از بین بردن چربی های بدن:


تکنیک های جدید و زیادی برای حل مشکل چربی های انباشته شده در بدن وجود دارد که با توجه به میزان چاقی ، تشخیص پزشک و خواست خود بیمار بر روی او انجام می پذیرد، از روش های مهم استفاده شده : کرایو لیپولیزر ، کوتیشن ، استفاده از دستگاه های G5 ، LPG و.. می باشد، اغلب این روش ها از تکنیک های غیر تهاجمی استفاده کرده و کمترین آسیب را به سایر بات های بدن می رساند.


جراحی زیبایی سینه


جراحی زیبایی سینه یکی دیگر از اعمال جرای است که اخیرا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است ، استفاده از تکنیک هایی برای متعادل کردن و فرم دهی سینه افراد باعث جلب رضایت و اعتماد به نفس بیشتر در افراد می شود، جراحی زیبایی سینه ممکن است با استفاده از پروتز سینه اقدام به بزرگ کردن سینه کرده و یا با حذف بافت های چربی آن ها را کوچک کرده و فرم دهی لازم را انجام دهد.

نکته ی مهمی که در این قسمت و همین طو در تمامی اعمال جراحی باید به آن ها توجه داشت انتخاب پزشک مناسب است.
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا