اولین باخت ایران مقابل کره رقم خورد

p@rin@z

p@rin@z

کاربر تالار
کاربر تالار
یم ملی ب والیبال ایران در دومین دیدار مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در یک بازی سخت و نزدیک نتیجه را به کره جنوبی واگذار کرد تا اولین باخت شاگردان اکبری رقم بخورد.
e956c2a267f372544a4956c50f6d37f2.jpg

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی دور دوم مرحله گروهی رقابت های قهرمانی والیبال آسیا دو تیم ملی والیبال ایران و کره جنوبی رو در روی یکدیگر قرار گرفتند. این دیدار برای تعیین سرگروه برگزار می شد و در کنار آن پایان این بازی یکی از این دو تیم طعم اولین باخت خود در این دوره از رقابت ها را باید می چشیدند.
ایران با ترکیب همیشگی فیاضی، زرینی، وادی، پیروت پور، غلامی و شریفات بازی را آغاز کرد و علی حسینی لیبرو تیم بود. دو تیم از مدعیان همیشگی آسیا محسوب می شدند و تا به اینجای کار در تورنمنت بدون شکست بودند. بازی در ست اول تا تکنیکال تایم نخست پا یا پای پیش می رفت اما چند دفاع متوالی از بازیکنان ایران اختلافی مطمئن ایجاد کرد تا بازی به سود ایران در جریان باشد. اختلاف ایجاد شده در طول یک اول ادامه دار بود تا اینکه ایران توانست با امتیاز 25 بر 17 کره جنوبی را در ست نخست شکست دهد.
ست دوم بازی ایران مقابل کره جنوبی جدی ترین محک شاگردان اکبری در این رقابت ها بود. دو تیم بسیار نزدیک بازی را دنبال می کردند و تا آخرین لحظات برنده بازی مشخص نبود. هیچ یک از حملات دو تیم ناکام نمی ماند و تعویض ها برای ایجاد اختلاف جواب نمی داد. قلی زاد و صفایی با ورود به زمین نتوانستند تغییری در روند بازی ایجاد کنند و هر چه تیم ها به اواخر ست نزدیک می شدند اشتباهات بیشتر می شد و ابتکار عمل از دست مربیان خارج شده بود. جو حاکم بر بازی تاثیر منفی بر بازیکنان دو تیم گذاشته بود و امتیازات از 25 تجاوز کرد. در پایان یک خطای دریافت و امتیاز مستقیم سرویس نتیجه را به سود کره ای ها کرد و در پایان ایران اولین ست باخته خود را تجربه کرد و در نهایت 28 بر 26 در این ست شکست خورد.
کره با پیروزی مقابل ایران در ست سوم به روند شکست ناپذیری کشورمان در ست ها پایان داد و این موضوع از دو جهت به سود آنها شد. مهم تر از همه اینکه کره به اعتماد به نفس لازم برای بازی مقابل ایران رسید و برخلاف سایر تیم ها به این باور رسید که حتی تیمی مثل ایران هم شکست پذیر است و این موضوع کار را برای ایران هم مشکل کرد. ست سوم توامان با برتری امتیازی کره جنوبی مقابل ایران بود و جا به جایی های پیمان اکبری هم کار را بهتر از گذشته نمی کرد. برتری کره در زمین همراه با اشتباهات فردی ایران شده بود و هر چه حریف در تکنیک های مختلف مسلط نشان می داد شاگردان پیمان اکبری خطاهای زیادی داشتند و در پایان حمزه زرینی با امتیاز سرویس مستقیمی که به حریف واگذار کرد کره را به امتیاز 25 رساند و ایران در همان 20 باقی ماند.
در ست چهارم بازی کره ای ها روحیه مضافی داشتند، بازیکنان ایران هم نمی خواستند بازنده این میدان باشند کار را با احتیاط آغاز کردند. اشتباهات ایران از یک سو و انگیزه بالای کره ای ها از سویی دیگر کفه ترازو را به سمت تیم حریف سنگین کرده بود و اختلاف در طول بازی به سود کره بود تا اینکه ایران نوانست حریف را در امتیازات پایانی متوقف کند. ایران تنها یک امتیاز با تساوی و رسیدن به پیروزی در ست چهارم فاصله داشت تا اینکه خطا دز حمله بازیکنان ایرانی برد را با شکست عوض کرد تا ایران ست چهارم بازی را با امتیاز 25 بر 23 و مجموع بازی را با نتیجه 3 بر یک به حریف واگذار کند.
 
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
حریف تیم اولمون نمیشن حالا حالاها :دی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا