اولین چهار چرخه برقی دنیا|خبر

  • شروع کننده موضوع Sajjad MT
  • تاریخ شروع
Sajjad MT

Sajjad MT

گنده تالار!
مدیر بازنشسته
1.jpg

این یک خودروی الکتریکی بامزه و جمع و جور است که در سمپوزیم خودروی های الکتریکی در لوس آنجلس به نمایش درآمده است. این اتومیبلی ۱ نفره به نام Eo است. که شرکت سازنده ترجیح می دهد آن را یک موتورسیکلت چهار چرخه بنامد.

این چهار چرخه برقی ظرفیت حمل یک نفر را دارد و با حداکثر سرعت ۶۵ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و می تواند با یک بار شارژ ۲۰۰ کیلومتر را طی کند.

سخنگوی شرکت Ample که سازنده این محصول به شمار می رود، ادعا می کند این محصول نخستین موتور سیکلت چهار چرخه تمام برقی به شمار می رود و طراحی ویژه ای هم دارد.

در آن شما آینه های بغل را نمی بینید و در پشت آن دوربینی نصب شده که تصاویر زنده از پشت ماشین را روی یک نمایشگر در داشبورد نشان می دهد.

طراحی داخلی هم متفاوت است و این محصول می تواند در صورت لزوم تا سه نفر را جابجا کند. در واقع دو صندلی در بخش عقب قرار گرفته که تا می شوند و در کناره ها قرار میگیرند. این دو صندلی مانند صندلی های اتوبوس روبروی یکدیگر قرار گرفته اند. بنابراین در صورتی که خالی باشند، فضای بزرگی در پشت برای قرار دادن اشیای مختلف وجود دارد.

باید ببینیم که این چهار چرخه در عمل چقدر با استقبال مشتریان روبرو خواهد شد و البته هنوز در مورد قیمت و زمان ورود اش به بازار اطلاعی نداریم. اما اگر محصول ارزان قیمت و بهینه ای باشد احتمالا با استقبال مواجه خواهد شد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا