اپلیکیشن های برتر سال 2015 را اینجا ببینید!

  • شروع کننده موضوع Real Feeling
  • تاریخ شروع
Real Feeling

Real Feeling

پسر دایی
کاربر فعال
با ما همراه باشید تا مجموعه کامل پرطرفدارترین برنامه های Android سال ۲۰۱۵ را به شما معرفی کنیم.
به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ زمانی که کاربر یک دستگاه Android دارد و می خواهد برنامه ای را از پلی استور گوگل دانلود کند مطمئنا به دلیل تعدد زیاد برنامه ها، گیج می شود.

640edb0b3335d8a745a2555436438e30.png


تعدد زیاد برنامه ها به این معنی نیست که همه این برنامه ها کیفیت بالایی دارند اما برای اطمینان از اینکه بهترین انتخاب ها در گزینش برنامه ها داشتید با ما همراه باشید.


ایف (IF)
9941ba15e0e9cd50983174a57d3166e6.jpg

ایف در گذشته با نام IFTTT شناخته می شد. این برنامه گوشی کاربر را هوشمندتر می کند. به طور مثال کاربر می تواند یک جمله مانند : " اگر من در خانه هستم ، پیغامی به دوست من بفرست " بسازد ، سپس برنامه دستور را انجام می دهد. قابلیت های این برنامه، کاربر را متحیر می سازد.


نوا لانچر (Nova Launcher)
0a49a6dafa770320c002cca628c33736.jpg

یکی از بهترین قابلیت های اندروید این است که کاربر می تواند آن را تنظیم کند. برنامه های زیادی وجود دارد که نحوه نمایش دادن و بارگذاری برنامه ها و قابلیت های دیگر را مطابق میل کاربر تغییر می دهند. یکی از این برنامه ها که این کار را به بهترین نحو انجام می دهد نوار لانچر است که کاربر را قادر می سازد تا کنترل کاملی برروی صفحه نمایشگر گوشی داشته باشد. با استفاده از این برنامه کاربر می تواند تم ها ، آیکن ها ، رنگ ها ، حاشیه ها و بسیاری از ویژگی های دیگر گرافیکی را تغییر دهد.

اسکایپ (Skype)

اسکایپ یک برنامه برای ارسال و دریافت پیام های صوتی و تصویری است. برنامه اندروید اسکایپ به خوبی با گوشی هماهنگ می شود و دریافت و ایجاد تماس را برای کاربر آسان تر می سازد. برقراری تماس با دیگر کاربران اسکایپ با استفاده از وای فای رایگان می باشد، علاوه بر این کاربر می تواند با استفاده از این برنامه با شماره های موبایل و یا شماره های تلفن خانگی نیز تماس بگیرد. البته برای این کار کاربر باید مبالغ کمی را پرداخت کند که در تماس های خارجی مقرون به صرفه می باشد.


پادکست ادیکت (Podcast Addict)
1d1c5b1ef9afd84deaa370a6af7f66d2.png


در صورتی که کاربر بیشتر از هر کاری به شنیدن موسیقی علاقه داشته باشد، پادکست ادیکت برنامه مورد نظر اوست. در اپتدا باید گفت که اکثر قابلیت های این برنامه رایگان می باشد. این برنامه یک پلیر کاربردی می باشد که به راحتی همه را مجذوب خود می کند . پاد کست ادیکت کروم کست و Android Wear را نیز پشتیبانی می کند و کاربر را قادر می سازد تا هر فایل صوتی و یا تصویری را دانلود کند.

اس هلس (S Health)

d85c236dbc87fc092ee4c308a192419e.jpg



اس هلس مدتی است که مطرح شده، این برنامه که توسط شرکت سامسونگ ساخته شده است، فعلا تنها برروی گوشی های گلکسی نصب شده است . برنامه های دیگری نیز در زمینه بهداشت و سلامتی بدن وجود دارند اما هیچ یک از این برنامه ها ویژگی های اس هلس را ندارند . با استفاده از این نرم افزار کاربر می تواند سیکل پیاده روی ، دو ، میزان آب بدن ، میزان کافئین و یا حتی میزان فشار خون و کیفیت خواب خود را کنترل کند . علاوه بر این کاربر می تواند با استفاده از این برنامه برای خود برنامه ورزشی تعیین کند.

گوگل فیت (Google fit)
c69cd276786f5c5a2d4ae618642411a9.jpg


با استفاده از این برنامه کاربر می تواند فعالیت های خود را دنبال کند و دیگر نیازی به یک برنامه ورزشی مجزا نخواهد داشت . برای استفاده از این برنامه کاربر تنها باید گوشی اندروید خود را در هرمکانی با خود داشته باشد ، درصورت این که کاربر دستگاه های اندروید پوششی دیگر نیز داشته باشد کارایی این برنامه افزایش می یابد. علاوه بر این گوگل فیت کاربر را قادر می سازد تا برای خود اهداف تمرینی نیز مشخص کند.

مپ مای فیتنس ورکر ترینر (Map My Fitness Workout Trainer)
78199b3c5f74134b0d4519d4b9e981f3.jpg


این نرم افزار یکی دیگر از بهترین برنامه هایی می باشد که کاربر را قادر می سازد تا رژیم خود را کنترل کند. ورکر ترینر با استفاده از جی پی اس گوشی هوشمند کاربر ، مکان حرکتی او را مشخص می کند، از این رو کاربر می تواند بررسی دقیقی برروی موقعیت خود داشته باشد. باز خوردهای صوتی این نرم افزار کاربر را حتی در هنگام تمرین تنها نمی گذارد و اطلاعاتی از عملکرد کاربر را در اختیار وی می گذارد.
اسلاید فور ردیت (Slide For Reddit)
برنامه های ردیت زیادی برای سیسم عامل اندروید وجود دارد، اگرچه تا به حال هنوز یک برنامه رسمی از این نام معرفی نشده است. یکی از زیبا ترین برنامه های ردیت که تا به حال ساخته شده اسلاید فور ردیت می باشد. زیبایی این برنامه استفاده از آن را لذت بخش می سازد. این برنامه قابل تنظیم نیز هست، با استفاده از این قابلیت کاربر می تواند تم و رنگ برنامه را طبق سلیقه خود تغییر دهد.

fd1046c6126a7b50a5fcab2e39d7bc4d.jpg


این نرم افزار علاوه بر این کاربر را قادر می سازد تا پیام های خود را بخواند، به آن ها پاسخ دهد، آن ها را ذخیره کند، پروفایل خود را بررسی کند و …! برنامه های ردیت دیگری نیز وجود دارد اما هیچ یک از این برنامه ها به زیبایی برنامه اسلاید فور ردیت نمی باشند.


دولینگو (Duolingo: Learn Languages Free)
c3f3ca4307e7bf5c31ef3d0b5db234e3.jpg

اگر کاربر بخواهد یک زبان خارجی را یاد بگیرد حتما باید این برنامه را دانلود کند. این برنامه یکی از نرم افزارهای آموزشی و جذاب می باشد که کاربر را به یادگیری ترغیب می کند. با استفاده از این برنامه کاربر می تواند زبان های اسپانیایی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتقالی ، ایتالیایی ، هلندی ، ایرلندی ، دانمارکی ، سوئدی و یا انگلیسی را یاد بگیرد . این نرم افزار رایگان می باشد و هیچ هزینه نهان و یا تبلیغاتی ندارد. دولینگو یکی از برترین برنامه های اندروید یاددهی زبان خارجی می باشد.

مایکروسافت آفیس (Microsoft Office)

e1edafd39676799b875c4a92cb3cdab3.jpg


بله مایکروسافت آفیس برای اندروید نیز عرضه شد. این برنامه نه تنها رایگان است بلکه کارایی بسیار خوبی دارد. این برنامه ورد، اکسل و پاور پینت را نیز در بر دارد. بنابراین با استفاده از این برنامه کاربر می تواند در هر مکانی اسناد خود را ویرایش کند.


گوگل درایو (Google Drive)

d973fa8fb39640c86943ceb400f48fd9.jpg


اگر مایکروسافت دستگاه اندروید، شما را گیج می کند نگران نباشید زیرا گوگل درایو شما را کاملا پشتیبانی می کند. با استفاده از این برنامه کاربر می تواند همه فایل هایی را که در سرویس ذخیره سازی ابری گوگل درایو ذخیره کرده است را در اختیار داشته باشد و علاوه بر این آن ها را به اشتراک بگذارد.


گوگل ترنسلیت (Google Translate)

e393d6738bfbeb6651ab26a809c82ae3.jpg


اگر می خواهید معنای لغتی را به سرعت در یک زبان دیگر پیدا کنید، گوگل ترنسلیت تنها برنامه مورد نیاز شما است. با استفاده از این برنامه کاربر می تواند ترجمه یک لغت را در ۹۰ زبان مختلف داشته باشد و همچنین با مخاطبان خود از دیگر کشورهای جهان صحبت کند و برای ترجمه از گوگل ترنسلیت استفاده نماید. یکی از بهترین ویژگی های این برنامه این است که کاربر را قادر می سازد تا با دوربین گوشی خود از یک لغت عکس بگیرد ، سپس این برنامه آن لغت را ترجمه می کند.

پلار پرو فوتو ادیتور (Polarr Pro Photo Editor)

5127b2994bd466c63993ecaff570c48e.jpg


این برنامه رایگان ابزار زیادی برای ویرایش سازی عکس را در اختیار کاربر قرار می دهد. پلار ابزاری را برای پاک سازی مشکلات عکس، تنظیم نور، دما ، کنتراست و … در اختیار کاربر می گذارد. برنامه های دیگری نیز وجود دارند که ابزارهای مشابهی را در اختیار کاربر می گذارند اما همه این برنامه ها ابزار پلار را در اختیار ندارد. کاربر می تواند علاوه بر این با پرداخت $۴٫۹۹ ابزارهای بیشتری را در اختیار داشته باشد تا عکس های خود را با دقت بیشتری ویرایش کند.

آمازون اپ استور (Amazon AppStore)
داشتن این برنامه رایگان برای کاربران سیستم عامل اندروید واجب است. آمازون با شعار "هرروز با برنامه های رایگان" همه کاربران را تشویق می کند تا این برنامه را دریافت کنند. این برنامه پشتیبانی و یا بروزرسانی نمی شود با این حال می تواند برنامه های رایگان زیادی را در اختیار کاربر قرار دهد.​
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا