اپلیکیشن YO چیست؟ + لینک دانلود برای اندروید

hharddy

hharddy

کاربر تالار
کاربر تالار
“یو” یک اپلیکیشن پیغام رسان جدید است. چیزی شبیه به وایبر و واتسپ با این تفاوت بزرگ که فقط و فقط “YO” می فرستد؛ فقط همین. اما این اپلیکیشن به سرعت در حال فراگیر شدن است. بیایید ببینیم چرا “یو” به درد بخور است.

همان طور که گفتیم، شما بعد از نصب کردن “یو” با لیست دوستان خود روبرو می شوید و با تاچ کردن بر روی نام آنها برای آنها “یو” می فرستید. آنها در نوتیفیکیشن سنتر خود متوجه می شوند که از شما “یو” گرفته اند و می توانند به آن پاسخ دهند. این همه کاری است که “یو” می کند؛ ارسال یک کلمه متنی و صوتی. نویسنده این اپلیکیشن، برای نوشتن آن تنها ۸ ساعت وقت گذاشته و به سادگی آن را توسعه داده. اپلیکیشنی که حالا میلیون ها دلار می ارزد و بزرگترین سرمایه گذاران استارتاپ ها به دنبال خریدن و توسعه آن هستند.
d8e6fe5fab36281506aeadd16168dfd5.jpg

YO یعنی چه؟

تا حالا چند مقاله در این باره نوشته شده است. در همین مدت کوتاه، بسیاری از نویسندگان تکنولوژی و موبایل تلاش کرده اند همه معانی یو را توضیح دهند. YO در زبان انگلیسی یک سلام خودمانی است. چیزی شبیه به Hey. کلمه ای که ریشه در ادبیات نیروهای دریایی در گذشته دارد.

اما در این اپلیکیشن، حقیقت اینجاست که “یو”، بر اساس افراد و موقعیت ها، معانی متفاوتی دارد. وقتی یک دانش آموز به مدرسه می رسد و برای مادرش یک یو می فرستد یعنی “نگران نباش، رسیدم”. وقتی دوستتان برای شما یک بسته پیک کرده است و منتظر است خبر رسیدن بسته را به او بدهید، “یو” فرستادن می تواند معنی این باشد که “بسته رسید”. حتی ممکن است شما به هیچ رسانه ای دسترسی نداشته باشید و بخواهید بدانید تیم محبوبتان در بازی، چند گل زده است. هر یو یعنی “یک گل زدیم”. شاید کاربرد بیشتر آن برای فعالان بورس باشد. هر “یو” می تواند در بازار معاملات، معنای خاصی داشته باشد.

این ها در کنار ده ها معنی دیگر است که “یو” را به نرم افزاری کارآمد تبدیل کرده است. “یو” در عین سادگی، معانی زیادی دارد.

YO چه قدر می ارزد؟

جدیدترین سرمایه گذاری بر روی این اپلیکشن، ۱ میلیون دلار است. گروهی از سرمایه گذاران بر روی این اپلیکیشن سرمایه گذاری کرده‌اند و می‌خواهند آن را گسترش دهند. سرویس های بسیاری هستند که می توانند با “یو” همراه شوند و آن را به خدمتی کارآمد تبدیل کنند.

لینک دانلود برای اندروید
خواستید منم ادد کنید :D
ایدی: hharddy
PHP:
رمز: www.loxit.ir
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا