اپل آیفون مینی را عرضه می کند

P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
476.jpg


شایعه شده است که شرکت اپل میخواهد آیفون جدید را عرضه کند. این آیفون همانند طرح اصلی است اما در ابعاد کوچک تری عرضه می شود. این خبر در حد یک شایعه است و هنوز مشخص نشده است که آیا اپل همین قصدی دارد یا خیر؟

با توجه به آنالیز استراتژی ، ممکن است اپل آیفون مینی را برای رقابت با رقیب اصلی خود یعنی سامسونگ عرضه کند. Neil Mawston مدیر اجرایی آنالیز استراتژی اپل می گوید:
ما فکر میکنیم که اپل آیفون مینی را در طول سه سال آینده روانه بازار کند این کار به این خاطر است که اپل بتواند امکان خرید گوشی های هوشمند را برای کسانی که توانایی پرداخت هزینه آن ها را ندارد به ارمغان آورد.
فروش آیفون ۵ در حال رشد است و سود آور خوبی برای اپل شده است. بنابراین ظاهرا اپل انگیزه کمی برای عرضه آیفون مینی در سال ۲۰۱۳ را داشته باشد. آنالیز استراتژی تخمین می زند که سامسونگ با توجه به خط تولید گسترده ای که دارد در بخش فروش گوشی های هوشمند حدود ۳۵ درصد حوزه فعالیت خود را در برابر اپل گسترش خواهد داد .
سامسونگ در سال جاری حدود ۲۹۰ میلیون گوشی هوشمند خواهد فروخت. این در حالی است که سال گذشته حدود ۲۱۵ میلیون عدد از گوشی های هشومند خود را فروخته بود. با این حال انتظار می رود که اپل هم فروش گوشی های هوشمند خود را به ۱۸۰ میلیون برساند یعنی ۳۳ درصد رشد نسبت به سال گذشته.
باتوجه به این اطلاعات امسال سامسونگ ۳۳ درصد از سهم بازار گوشی های هوشمند را بدست می آورد که سال گذشته ۳۱ درصد بود. همین طور انتظار می رود که اپل هم حدود ۲۱ درصد از سهام این بازار را از آن خود کند.
منبع: مجله اینترنتی گویا ای تی
 
A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
پاسخ : اپل آیفون مینی را عرضه می کند

تاریخ عرضه ؟
 
P4NISh3R

P4NISh3R

Comming soon...
مدیر بازنشسته
پاسخ : اپل آیفون مینی را عرضه می کند

در حد شایعه س
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا