اپل بودجه تحقیقات خود را افزایش داده است؛ باید منتظر یک محصول انقلابی باشیم؟

Jason Statham

Jason Statham

دل شکسته
کاربر تالار
کاربر فعال

اپل بودجه تحقیقات خود را افزایش داده است؛ باید منتظر یک محصول انقلابی باشیم؟
اپل به ساخت محصولات انقلابی و پر سر وصدا معروف است، در بیشتر موارد محصولات موبایلی که امروزه مشاهده میکنیم بعد از حرکت اپل به این صورت در آمدهاند.
اما چند وقتی است که از نوآوری در این شرکت خبری نیست، به خصوص در زمینه iOS اپل کم کاری کرده است.

به گزارش جی اس ام به نظر میآید که اپل از خواب زمستانی بیدار شده، امروز خبر رسیده که اپل بودجه قسمت تحقیقات خود را 500 میلیون دلار افزایش داده است. اما اینکه اپل این بودجه را زیاد کرده است خیلی مهم نیست، مهم سوالی است که در این مورد پیش میآید، آیا اپل قصد انقلاب دیگری را دارد؟
apple_campusthumb450x300-1.jpg
با این افزایش مبلغ بودجه، اپل تا کنون 4 میلیارد دلار صرف تحقیقات خود کرده است. اپل گفته که این بودجه صرف توسعه محصولات قبلی و تولید محصولات جدیدی خواهد شد که جزو هسته مرکزی استراتژی اپل هستند و اپل میخواهد برای باقی ماندن در گوی رقابت تحقیقات زیادی را صورت دهد.
بنابراین میبینیم که اپل تنها به فکر تولید محصولات جدید مانند iWatch نیست و قصد دارد محصولات قبلی خود مانند آیفون را نیز متحول کند.
در ضمن اگر فکر میکنید این مبلغی که اپل برای تحقیقات صرف میکند خیلی زیاد است، بهتر است بدانید که این مبلغ تنها 2 درصد درآمد اپل است.
نظر شما چیست؟به زودی شاهد تولید یک محصول انقلابی دیگر از اپل هستیم؟
arstechnica

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا