اپل تولید آیفون 5c را به شدت کاهش داده است

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته


8c477baec35bed2171bbe635f0efadd8_XL-1.jpg
آیفون 5c

والاستریتژورنال گزارش کرده که اپل به تولیدکنندگان تایوانی تلفن آیفون 5c گفته تا تولید این تلفن را کاهش دهند. کاهش تولید این محصول ارتباط مستقیم با میزان تقاضای کاربران برای خرید آیفون پلاستیکی دارد. ظاهرا کاربران ترجیح میدهند تا مبلغ بیشتری را هزینه کرده و آیفون 5s را خریداری کنند.




کارخانه Pegatron تقریبا دو سوم تولید آیفون 5c را برعهده داشته است. براساس گزارش والاستریتژورنال تولید این کارخانه به دستور اپل حدود 20 درصد کاهش یافته است. این درحالی است که فاکسکان تولید آیفون 5c را به یکسوم کاهش داده.
ماه پیش گزارش شده بود که اپل از فاکسکان خواسته تا استخدام نیروی کار جدید برای تولید آیفونهای بیشتر را متوقف کند.
هرچند اپل تولید آیفون 5c را به شدت کاهش داده اما از سوی دیگر تقاضا برای تولید بیشتر آیفون 5s را داشته، و تولیدکنندگان این محصول در تلاش برای تولید میزان بیشتری آیفون 5s هستند.
اپل تا به امروز آمار تفکیک شده جدیدی از میزان فروش هر یک از دو تلفن آیفون 5s و 5c ارائه نکرده است. تنها آمار منتشر شده مربوط به فروش سه روز اول این محصول است که 9 میلیون دستگاه گزارش شده بود. فروش 9 میلیون دستگاه تلفن هوشمند در سه روز اول عرضه، رکوردی است که هنوز هیچ کمپانی به آن دست نیافته است. خود اپل در زمان عرضه آیفون توانست در سه روز اول حدود 5 میلیون دستگاه از این تلفن را به فروش برساند.
اپل تلفن آیفون 5c را به امید استقبال کاربران برای آیفون ارزان قیمت در رنگ بندی متنوع، عرضه نمود، اما به نظر میرسد که کاربران آنطور که اپل پیشبینی کرده بود از این محصول استقبال نکردهاند. وال استریت ژورنال در انتهای گزارش خود به این موضوع نیز اشاره نموده که اپراتورهای مطرح تلفن همراه در جهان از جمله اپراتور چینی تلکام نسبت به کاهش قیمت آیفون 5c اقدام نمودهاند. به این ترتیب بر خلاف پیشبینیهای قبلی، مردم چین نیز از آیفون 5c استقبال قابل قبولی نداشتهاند.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا