اپل خبر از رویداد مخصوص آیپد در 30 مهرماه داد

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

471b98db229052832a7bc8d503e515d7_XL-1.jpg
اپل آیپد

اپل بالاخره دعوتنامه رسمی خود برای معرفی محصولات جدیدش را به خبرگزاریهای مختلف دنیا ارسال نمود. انتظار میرود در این مراسم که 30ام مهرماه برگزار خواهد شد، از آیپد(های) جدید این شرکت رونمایی شود.




30 مهرماه روز بزرگی برای علاقمندان دنیای فناوری است، در این روز نوکیا از فبلت، تبلت و لپتاپ خود رونمایی خواهد کرد و اپل نیز از محصولات جدید خود که احتمالا از خانواده آیپد خواهند بود، پرده بر خواهد داشت.
اپل در دعوتنامه خود ذکر کرده «هنوز موارد زیادی برای پوشش دادن، وجود دارد». مراسم اپل در ساعت 10 صبح 22 اکتبر یا 30 مهرماه به وقت سانفرانسیسکو (20:30 به وقت تهران) برگزار خواهد شد.
هرچند در دعوتنامه اپل، اشاره مستقیمی به آیپد نشده است، اما همه انتظار دارند که اپل در این مراسم حداقل از دو آیپد جدید خود رونمایی کند.

شواهد نشان میدهند که نسل پنجم آیپد به آیپد مینی شبیه شده است و حاشیه دور صفحه نمایش آن باریکتر گردیده و ضخامت دستگاه نیز کاهش یافته است. البته سایز 9.7 اینچی صفحه نمایش در آیپد 5 همچون قبل تغییر نخواهد کرد.
در مورد آیپد مینی اخبار ضد و نقیض بسیاری وجود دارد که اغلب آنها به استفاده از صفحه نمایش با رزولوشن رتینا اشاره دارند.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا