اپل موزیک در iOS 8.4 از فردا در دسترس کاربران قرار می گیرد

  • شروع کننده موضوع d.ertebat
  • تاریخ شروع
D

d.ertebat

کاربر تالار
کاربر تالار
Banned
اپل در روز ۳۰ ژوئن – ۹ تیر، iOS 8.4 را برای کاربران عرضه خواهد کرد. در نسخه جدید پلتفرم یاد شده، می توان اپلیکیشن جدید Music را مشاهده کرد که در برگیرنده ی سرویس استریم آنلاین موسیقی این شرکت نیز شده است.لازم به ذکر است که این بروز رسانی از ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی منتشر گشته و سپس در ساعت ۱۲، اپل یک شبکه رادیویی برای علاقه مندان به موسیقی را با نام Beats 1 راه اندازی خواهد کرد. شبکه ای که به شکل ۲۴ ساعته و در همه روزهای هفته به پخش موسیقی های مختلف مشغول خواهد بود. این ایستگاه رادیویی در ۱۰۰ کشور جهان در دسترس کاربران قرار می گیرد. در ادامه با دیجیاتو همراه باشید.

همانگونه که برایتان گفتیم، سرویس استریم موسیقی اپل در روز سه شنبه (۹ تیر ماه) به عنوان بخشی از iOS ۸.۴ عرضه می گردد و کاربران می توانند برای مدت ۳ ماه نیز، به شکل کاملا رایگان از آن استفاده نمایند.پس از مدت زمان یاد شده، کاربر می تواند در صورت علاقه، به ازای پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار به شکل ماهانه، به آرشیو موسیقی اپل دسترسی داشته باشد. نکته جالب اینکه اپل در نظر دارد سرویس استریم خانوادگی را نیز برای استفاده کاربران قرار دهد که بر مبنای آن، هر خانواده تا حداکثر ۶ نفره می توانند با پرداخت مبلغ ۱۴.۹۹ دلار، از سرویس استریم موسیقی استفاده نماید.

از سوی دیگر، اپلیکیشن Music اکنون به شما دسترسی استفاده از Connect را نیز خواهد داد؛ کانکت در اصل یک شبکه اجتماعی برای هنرمندان است که می توانند از طریق آن، به شکل مستقیم با کاربران به تعامل پرداخته و جدید ترین اخبار را در اختیارشان قرار دهند.لازم به ذکر است که اگرچه کاربران صرفا می توانند برای مدت ۳ ماه به شکل رایگان از سرویس مورد بحث استفاده کنند اما از سوی دیگر هر کاربری بدون پرداخت هزینه و صرفا با داشتن یک اپل ID می تواند از شبکه رادیویی Beats 1 و شبکه اجتماعی کانکت بهره گیرد. همانگونه که پیشتر نیز برایتان نوشته ایم، اپلیکیشن این سرویس برای پلتفرم اندروید نیز در ماه پاییز از راه خواهد رسید.



آموزش سانترال
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا