اپل: یک چهارم فروش سامسونگ از کپی محصولات ما بود

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار

498.jpg
شرکت اپل مدعی شد که بیش از یک چهارم فروش شرکت سامسونگ در آمریکا از راه کپی محصولات این شرکت کسب شده است.

اپل در اطلاعیه ای گفت: بیش از یک چهارم فروش ۳۰ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری شرکت سامسونگ از تلفن های همراه هوشمند و تبلت از طریق کپی  کردن آیفون و آيپد و یا نقض قانون کپی رایت در مورد دیگر محصولات و تکنولوژی های اپل بوده است.

در مطالب گذشته کاراگاه گجت خواندید که این شرکت مستقر در سیلیکون ولی آمریکا در همین راستا از رقیب کره ای خود درخواست غرامت دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون دلاری کرده است و در این غرامت زیان های خود را نیز لحاظ کرده است.

طبق اسنادی که اپل به دادگاه ارائه کرده است شرکت سامسونگ از اواسط سال ۲۰۱۰ تا مارس سال ۲۰۱۲ بیش از ۸۷ میلیون دستگاه سیار به فروش رسانده است.

در جلسه دادگاهی که به همین منظور برگزار شده بود، تری موسیکا به عنوان شاهد شرکت اپل با اشاره به آمارها گفت که هشت میلیارد و ۱۶۰ میلیون دلار یا ۲۲ میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه از مجموع دستگاه های فروخته شده توسط شرکت سامسونگ طی دو سال گذشته از محصولاتی بوده است که توسط کپی کردن محصولات اپل تولید شده است که از آن جمله می توان به سامسونگ گلکسی S اشاره کرد که در جولای سال ۲۰۱۰ تولید شد.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا