ایتالیا و اسپانیا برای مقابله با بحران مالی به اصلاحات نیاز دارند

  • شروع کننده موضوع !₪ ŽεüŠ ₪!
  • تاریخ شروع
!₪ ŽεüŠ ₪!

!₪ ŽεüŠ ₪!

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
اولیویر بلانچارد تصریح کرد ایتالیا و اسپانیا به طرحی نیاز دارند که تامین مالی بدهی های این دو کشور را تضمین کند و در کنار آن ایتالیا و اسپانیا متعهد به اجرای اصلاحات مالی و اقتصادی باشند .


بر اساس این گزارش وی افزود در کوتاه مدت بسیار مهم است که این دو کشور برای بازگرداندن آرامش به بازارهای مالی خود طرح جامع و روشنی را برای مقابله با بحران مالی و بدهی داشته باشند . ایتالیا و اسپانیا سومین و چهارمین اقتصادهای بزرگ منطقه یورو به شمار می روند . اسپانیا هنوز در حال بررسی شرایط دریافت کمکهای مالی جدید از اروپا است .


وی گفت ایتالیا و اسپانیا باید پایبندی خود را به تعهدات بین المللی نشان دهند تا بازارهای مالی به آرامش برسند و سرمایه گذاران بین المللی در بازارهای مالی این دو کشور سرمایه گذاری کنند .


این در حالی است که وزیر دارایی ایتالیا هشدار داد اعطای کمک مالی 100 میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به اسپانیا هزینه های اقتصادی و مالی سنگینی را بر سایر کشورهای منطقه یورو تحمیل خواهد کرد. ویتوریو گریلی تاکید کرد اعطای کمک مالی 100 میلیارد یورویی به اسپانیا موجب کاهش 1.5 درصدی رشد اقتصادی ایتالیا خواهد شد .


بر اساس این گزارش اسپانیا تا کنون 100 میلیارد یورو کمک مالی از اتحادیه اروپا دریافت کرده است و در حال ارزیابی شرایط جدید بانک مرکزی اروپا برای دریافت کمکهای مالی بیشتر است .این در حالی است که یونان نیز در آستانه ورشکستگی اقتصادی و خروج از منطقه یورو قرار گرفته است .


بر این اساس نشست وزرای دارایی منطقه یورو که 18 و 19 اکتبر برگزار خواهد شد تا حد زیادی وضعیت آتی اسپانیا و یونان را مشخص خواهد کرد .وزیر دارایی ایتالیا افزود اعطای کمک مالی اروپا به اسپانیا هزینه زیادی را بر شرکای اقتصادی اسپانیا از جمله ایتالیا وارد خواهد کرد و موجب کاهش 1.5 درصدی رشد اقتصادی ایتالیا خواهد شد . وی افزود اعطای کمکهای مالی اروپا به یونان، ایرلند و پرتغال در سالهای گذشته موجب رشد 4 درصدی بدهی های ایتالیا شده است . اگر اسپانیا 100 میلیارد یوروی دیگر نیز وام دریافت کند این رقم معادل 1.5 درصد تولید ناخالص داخلی ایتالیا خواهد بود .


مقامهای رسمی منطقه یورو اعلام کردند در صورت درخواست اسپانیا برای دریافت کمکهای مالی جدید از اتحادیه اروپا، برنامه اعطای کمکهای مالی اروپا به یونان و قبرس با تغییراتی روبرو خواهد شد .بر اساس این گزارش دولت اسپانیا در حال بررسی شرایط دریافت وام و کمکهای مالی جدید از بانک مرکزی اروپا است . بانک مرکزی اروپا ماه گذشته آمادگی خود را برای خریداری نامحدود اوراق قرضه و بدهی کشورهای عضو یورو اعلام کرده است .


بر این اساس بحران سیستم بانکی اسپانیا تاثیر منفی زیادی بر ثبات اقتصادی و مالی این کشور داشته است و سرمایه گذاران بین المللی را به شدت نسبت به وضعیت اقتصادی این کشور نگران کرده است .این گزارش افزود اسپانیا از سال 2009 میلادی تا کنون دو بار با رکود اقتصادی روبرو شده است . اسپانیا تا کنون 100 میلیارد یورو کمک مالی از اروپا دریافت کرده است.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا