اینترنت فوق پر سرعت در امریکا با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه!

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
4c6095aedfe1d24e4de89f2ea34d6ccf.jpg


اینترنت “پهن باند”؟ باند پهن اینترنت؟ اینترنت پر سرعت؟ ADLS 2+؟! اینترنت 8 مگ؟! این ها که دغدغه های ماست، اما گویا این بار دغدغه های “آنها” هم زیر سال رفته است! گوگل فیبر؟! فیبر گوگل؟ پهنای باند 1 گیگابیت بر ثانیه؟ همه را بگذارید کنار، بیشترین سرعت اینترنت در دنیا قرار است رکورد جدید را برای خود ثبت کند و آن عددی نیست جز 10 گیگابیت بر ثانیه یا به عبارتی 1.25 گیگابایت بر ثانیه! این یعنی با کلیلک روی لینک دانلود فیلم Interview ، هنوز صدای تق موس شما تمام نشده صدای IDM می آید که دانلود تمام شده است.


US Internet اعلام کرده است که اینترنتی با پهنای باند باور نکردنی و دیوانه کننده 10 گیگابیت بر ثانیه را تابستان بعدی به شهرها می آورد. با این حساب پهنای باند اینترنت گیگابیتی گوگل یا همان گوگل فیبر که پهنای باند 1 گیگابیت بر ثانیه را ارایه می داد باید به لیست خاطرات آرزوها بپیوندد. البته مسلما انتظار ندارید که قیمت آن بسیار پایین باشد. قیمت استفاده یک ماه از این اینترنت خیلی سریع تر از هارد شما(!) برابر 400 دلار یا حدود 1.2 میلیون تومان در ماه است. اگر از قیمت معمول برای پهنای باند 1 گیگابیتی بپرسید باید قیمت 65 دلار در ماه یا حدود 200 هزارتومان در ماه را به شما بگوییم. این سرویس اما تنها برای 30 هزار خانه از ایالت Minnesota، یکی از ایالات های امریکا فعال می شود اما به زودی آن را گسترش خواهند داد.

منبع ترنجی
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا