باریک ترین نوت بوک مخصوص بازی msi

NecromanceR

NecromanceR

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
بازار لپ تاپ های Gaming این روزها داغ تر از گذشته شده است ، اینبار MSI با مدل GS70 خود که لقب باریکترین لپ تاپ مخصوص بازی را یدک می کشد پا به عرصه گذاشته است و با ارائه محصولی قدرتمند و زیبا که بر خلاف محصولات رقبا ظاهر دلنشینی هم دارد منتظر بازی خورها است .
264a.jpg
MSI که در حال حاضر از مدعیان اصلی تولید کننده لپ تاپ در دنیا می باشد در میان خانواده لپ تاپ های خود مدلهای بی نظیری برای مشتاقان بازی ها تولید می کند و مدل GS70 را می توان از این موارد برشمرد . این لپ تاپ 17 اینچی با سخت افزاری مشتمل بر پردازنده Intel Core i7-4700HQ و 16 گیگابایت حافظه رم و کارت گرافیک NVidia Geforce GTX765M به همراه صفحه نمایش تمام اچ دی و Subwoofer داخلی ضخامتی معادل 2.1 سانتیمتر دارد و وزن آن هم 2.6 کیلوگرم است ، با این مشخصات وزن و ابعاد آن برای یک لپ تاپ Gaming بسیار عالی است و کافیست آن را با دیگر محصولات رقبا مورد مقایسه قرار دهید .

128 گیگابایت هارد SSD و هارددیسک 750 گیگابایتی نیز به همراه 4 پورت USB 3.0 و سیستم عامل ویندوز 8 نیز دیگر مشخصات این لپ تاپ 1799 دلاری را شکل می دهد ، مدل GS70 به زودی وارد بازار خواهد شد .
منبع : digikala
 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا