بازیابی ایمیل های حذف شده در Outlook.com

ARMIN002

ARMIN002

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
در صورتی که از سرویس Outlook.com برای مدیریت ایمیل های ارسالی و دریافتی خود استفاده می کنید و اشتباهاً اقدام به پاک کردن یک ایمیل کرده اید با استفاده از قابلیت ویژه ای که در این سرویس وجود دارد می توانید ایمیل های حذف شده خود را بازیابی کنید. حتی اگر این ایمیل ها از پوشه ی Deleted نیز حذف شده باشند. در این ترفند به نحوه ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

بدین منظور:
ابتدا وارد حساب کاربری خود در Outlook.com شوید.
اکنون از قسمت سمت چپ صفحه، پوشه ی Deleted را انتخاب کنید.
در این پوشه لیست ایمیل های حذف شده به چشم می خورند. در صورتی که ایمیل حذف شده ی شما در این پوشه موجود نیست در پایین صفحه جمله ای به شرح زیر به چشم می خورد:
Lost a message? When you recover deleted messages, we bring back as many as we can
اکنون بر روی لینک recover deleted messages کلیک کنید و صبر کنید تا سیستم تلاش خود را برای بازیابی ایمیل های پاک شده انجام دهد.
در صورتی که این تلاش موفقیت آمیز باشد ایمیل های حذف شده بازیابی خواهند شد و در این پوشه قرار می گیرند. اما اگر ایمیل ها بازنگردند به این معنی است که کاملاً پاک شده اند و دیگر امکان بازیابی آن ها نیست.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا