بازی فکری Pentago

  • شروع کننده موضوع Java.Her
  • تاریخ شروع
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
>>> درود ؛ بازی پنتاگو یک بازی فکری - استراتژیکی دو نفره است که به وسیله ی Tomas Floden ابداع شده است ؛ امتیاز توسعه و انتشار این بازی که پروژه ی برنامه نویسی این ترم ما هم هست :)دی) هم اکنون در اختیار شرکتی سوئدی به نام Mind Twister قرار دارد.

do.php





> این بازی در صفحه ای 6*6 انجام می گیرد که خود به 4 بخش کوچک 9 خانه ای تقسیم شده است ؛ در هر نوبت یکی از دو شرکت کننده باید مهره ای از رنگ مربوط به خود را ( که معمولاً سیاه یا سفید است ) در یکی از خانه های خالی صفحه قرار دهد ؛ سپس او باید یکی از 4 بخش صفحه را با زاویه ای 90 درجه در جهت و یا در خلاف جهت عقربه های ساعت دوران دهد تا نوبت خود را تکمیل کند ؛ این روند ادامه می یابد تا سرانجام یکی از شرکت کنندگان موفق شود 5 مهره ی خود را به طور متوالی در یک سطر ، ستون یا به طور مورب بچیند .(چه قبل و چه بعد از دوران این عمل باعث بُرد او می شود ! )

در صورتی که تمامی 36 خانه ی این بازی توسط مهره های سیاه و سفید پُر شوند اما هیچ یک به چینش پنج تایی در حالت های ذکر شده نرسد بازی به تساوی کشیده میشود و برنده ای نخواهیم داشت .

> در صورت علاقه ، شما می توانید در لینک زیر این بازی را به صورت آنلاین بازی کنید :


do.php
 
آخرین ویرایش:
killer666

killer666

demon is back
مدیر بازنشسته
پاسخ : بازی فکری Pentago

خیلی سخته :|
دو دست بازی کردم هر دو دست باختم
 
Java.Her

Java.Her

گیمر تالار !!!!؟!
کاربر ماندگار
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا