بازی های پلی استیشن را در تبلت Sony S بازی کنید

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار

همه ما در دوران بچگی به ترتیب با آتاری ، میکرو ، سگا ، نینتندو ، دریم کست ، پلی استیشن ۱ آشنا شدیم . در واقع اکثراین کنسول ها را کشور ژاپن می ساخت و بازی های معروفی همچون سوپر ماریو که بازی انحصاری نینتندو است را به عنوان خاطره انگیز ترین بازی دوران بچگی یاد می کنیم . ظهور کنسول بازی از کشور ژاپن بود و بعد از آن کشورهای دیگر مثل آمریکا نیز در صدد جبران عقب افتادگی در این صنعت پولساز برآمدند که کنسول قدرتمند Xbox محصول مایکروسافت یکی از آنهاست .
در حال حاضر در بازار ایران نیز ۳ کنسول بازی ایکس باکس اسلیم ، nintendo wii و پلی استیشن ۳ موجود هستند که سهم ایکس باکس و PS3 از نینتندو بیشتره . از آنجایی که هر کدام از این کنسول ها بازی های انحصاری خود را دارند شرکت سونی دست به ابتکار جالبی زده که از این به بعد دارندگان تبلت سونی اس می توانند بازی های پلی استیشن را در تبلت خود و با کنترلر PS3 بازی کنند .
همانطور که می دانید تبلت ها موجوداتی لمس شدنی هستند و برای اجرای هر کاری که خب بازی هم یکی از آن کارهاست باید به تبلت نزدیک باشید که این مسئله از لذت بازی کم می کند . به همین دلیل آپدیت اخیر سیستم عامل تبلت سونی اس بازی های پلی استیشن را اجرا می کند . به گفته برخی کاربران ، برای بازی دو نفره احتیاج به یک کابل هست و بعد از آن می توان به صورت وایرلس از بازی لذت برد .
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا