بازی wwe12 برای کامپیوتر با کیفیت باور نکردنی!!!

Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
[تصویر مورد نظر حذف شده است]:http://www.mihangames.net/image/cache/data/pc/WWE 2012 Front-228x280.jpg




توجه : این بازی یه شبیه سازی از کنسول وی(Wii) می باشد با کیفیتی باور نکردنی و بسیار زیبا
. قطعا طرفداران کشتی کچ در ایران این بازی را میشناسند. سری بازیهای WWE كه هر ساله با نام smack down v.s raw روانه بازار میشد امسال با نام WWE 12 وارد بازار شده است. این بازی با نسخه های سال های پیشش فرق میكند.

امسال با تغییرات زیاد از جمله, بودن بعضی از لجند ها مانند: راك و لنسر طرفداران خیلی زیادی نسبت به سال های پیش جلب كرده. فینیشر ها تقریبا تغییر یافته و دكمه ی ضربه ها مانند ضربات شولدر براك جان سینا عوض شده تغییرات زیاد و اساسی این بازی باعث شده تا ROAD TO WRESTLEMANIA این بازی با دو سوپر استار باشد.این بازی را میتوان توسط كنسول مورد نظر آپدیت كرد و تغییراتی به سوپر استار ها داد مثلا عوض شدن ست جان سینا.

» توضیحاتی درباره ی گیم پلی و گرافیك این بازی:
چند سال بود شاهد پیشرفت آنچنانی در گرافیك و اللخوصوص گیم پلی این بازی نبودیم و فقط استودیوی Yukes چند كاراكتر را به این بازی اضافه یا كم میكرد. به خاطر همین طرفداران این بازی دلسر و ناراحت شدند. بعد از عرضه شدن بازی All star كه گیم پلی سریع و روان بود با گرافیكی جدید نسبت به عرضه نسخه های smack down v.s raw مورد توجه طرفداران قرار گرفت. THQ گفته است كه امسال فقط و فقط اسم این بازی تغییر نخواهد كرد و گیم پلی این بازی دچار تغییرات زیادی شده است و گرافیك این بازی هم ارتقاء داده شده است اما بر اساس تصاویر و تریلر این بازی گرافیك این بازی آنچنان هم عوض نشده است. نكته ی بعدی در بازی WWE 12 این است كه بالاخره به تماشاگران كنار رینگ اهمیت داده شده و قرار است از لحاظ گرافیكی نسبت به نسخه های پیش تغیراتی مثبت داده شود.
اکنون شما می توانید بازی WWE 12 برای کامپیوتر را از میهن گیمز برای اولین بار خرید نمایید.
این بازی در ابتدا فقط برای ایکس باکس و کنسول وی ارائه شده بود. اما با شبیه سازی بازی کنسول وی برای کامپیوتر اکنون می توانید این بازی رو در کامپیوتر خود بازی کنید.من خودم شخصا این بازیو خریداری کردم خیلی عالیه.


 
آخرین ویرایش:
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا