با استفاده از پتنت جدید گوگل، جهان واقعی را لایک کنید!‎

  • شروع کننده موضوع H A V V A
  • تاریخ شروع
H

H A V V A

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته

cbb9e8c3601b4f479a17bf72c5aad1e8_XL-1.jpg


اگر تنها یک چیز باشد که عینک گوگل به آن نیاز داشته باشد، +1 کردن موضوعات در دنیای واقعی است. این کمپانی اخیرا یک پتنت جدید را به ثبت رسانده که در آن افراد میتوانند با ایجاد شکل قلب با استفاده از دستان خود، تصویر مورد نظر خود را در عینک خود ذخیره نمایند یا آن را به نوعی لایک کنند.




این پتنت جدید که تحت نام ژستهای دست برای تشخیص موضوعات مهم به ثبت رسیده است، به کاربر اجازه میدهد این عمل را به کمک نمایشگر سوار شده بر روی سر که به اختصار HMD نامیده میشود، انجام دهد. البته در این پتنت، نامی از عینک گوگل برده نشده، اما تمامی شواهد حاکی از آن هستند که موضوع پتنت رابطه مستقیم با عینک هوشمند گوگل دارد.
موارد گوناگونی در این پتنت وجود دارند که به عنوان مثال میتوان به ایجاد حالت قلب برای دوست داشتن یک موضوع یا ایجاد یک کادر برای انتخاب آن اشاره نمود.
بسیاری از کارشناسان امیدوارند که گوگل علاوه بر ایجاد شکل قلب، یک راه حل جایگزین انتخاب کند چون به نظر میرسد تنها ساکنان کشورهای بخش شرقی آسیا مانند چین و ژاپن از این کار استقبال کنند؛ زیرا سایر افراد بزرگسال در سراسر جهان، تمایل چندانی به انجام این کار آن هم در ملاء عام ندارند.
googleheartpatent-1.jpg

اما، جالبترین بخش این پتنت مربوط است به ایجاد کادر با استفاده از دو دست که به کاربر اجازه میدهد تنها، ناحیه مورد پسند وی به عنوان عکس ذخیره شده و از این طریق نیازی به حرکت دادن بدن و تنظیم سر برای گرفتن عکسهای دقیق، نیست.
پس از گرفتن عکس یا فیلم، کاربر میتواند آنرا بلافاصله در شبکه های اجتماعی پخش نماید.
ثبت این پتنت هیچ تضمینی برای استفاده از این قابلیتها در عینک گوگل را به وجود نمیآورد؛ اما وجود آن نوید بخش حضور فناوریهای جالب در محصولات آینده است.

زومیت




 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا