با جیبو آشنا شوید؛ دستیار شخصی رؤیایی

KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار

اگر در حین تماشای انیمیشن Wall-E آروز کردید که ای کاش شما هم در خانه یک ربات همه کاره داشتید، باید بگوییم که Jibo بهترین گزینه ای است که در حال حاضر می توانید پیدا کنید.

جیبو نام یک ربات دوست داشتنی است که با استفاده از قابلیت های خود می تواند همچون یک دستیار شخصی در خانه به شما خدمت کند. جیبو بر روی میز قرار می گیرد و با استفاده از دوربین، میکروفون و اسپیکر هایش تلاش می کند تا با محیط اطراف ارتباط برقرار کند.

جیبو در طول زمان از شما یاد می گیرد و تلاش می کند تا عادت های شخصی شما را به خاطر بسپارد. جیبو با استفاده از تکنولوژی تشخیص چهره، افراد را تشخیص می دهد و به راحتی می تواند با آن ها ارتباط بر قرار نماید. برای مثال وقتی که به خانه بیایید، جیبو حضورتان را تشخیص داده و به شما خوش آمد می گوید. اگر گشنه باشید می توانید به جیبو بگویید تا برایتان غذا سفارش دهد و حتی با فرستادن پیغامی برای دوستانتان، آن ها را نیز به صرف شام دعوت کند.

c991ca4fdf25aa5c9563a3d8507c35dd.jpg


دکتر سینتیا بریزیل، پروفسور دانشگاه MIT، جیبو را یک ربات خانوادگی می داند و معتقد است که این دستگاه می تواند برای تمام افراد یک خانواده مفید واقع شود و خدمات خود را به آنان ارائه دهد.

دکتر بریزیل می گوید: مردم در حال حاضر مدام با تلفن ها و کامپیوتر هایشان صحبت می کنند. آن ها چشم به راه رباتی با قابلیت های تعاملی هستند که بتواند با آن ها معاشرت کند و جایی را در خانه به خود اختصاص دهد.

برای جیبو در سایت Indiegogo کمپینی راه اندازی شده که طی آن سازندگان امیدوار هستند بتوانند از طریق سرمایه گذاری های مردمی، مبلغ ۱۰۰ هزار دلار را برای اجرای پروژه جیبو جمع آوری نمایند.

جیبو که از نظر ظاهری ترکیبی از یک چراغ خواب و ربات EV در کارتون Wall-E است، طبق برنامه با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

لینک ویدئو



منبع دیجیاتو
 
NecromanceR

NecromanceR

کاربر تالار
کاربر تالار
کاربر فعال
:|
الان رباته مثلا چی کارا می تونی انجام بده ؟
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
اینو برو از خودش بپرس
 
KaShKoOl

KaShKoOl

یه مرد تنها و خسته
کاربر ماندگار
هر وقت ساخته شد بپرس
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا