با ویندوز 8.1 بیشتر آشنا شوید. | اختصاصی

A.Shadow

A.Shadow

مدیر کل تالار
مدیریت کل تالار
92221759a2d207f9169f704276b8aa2b.jpg


افراد زیادی بودند که به دلایلی ویندوز 8 را نپسندیدند. از جمله ی این دلایل می توان عدم علاقه به رابط کاربری مدرن، فقدان منوی استارت و چندین مورد دیگر را نام برد. با ورود ویندوز 8.1، با نام مستعار ویندوز آبی، شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت نظرات برخی از کاربران را در نظر گرفته و تغییراتی در رابط کاربری اعمال کرده است. سوال این است که آیا این شایعات به اندازه ی کافی حقیقت دارند تا اوضاع را به نفع ویندوز 8 برگردانند؟
کار دشواری نیست که بتوان گفت وجود چه مواردی در رابط کاربری باعث آزار کاربران شده و باعث شده که با استفاده از نرم افزارهای مختلف این موارد را تغییر دهند. این تغییرات عبارتند از:


  • توانایی دور زدن Start Screen و بوت شدن مستقیم به دسکتاپ.
  • برگرداندن منوی استارت

از وبلاگ ZDNet: گزارش ها از چندین فروم مختلف در هفته ی گذشته حاکی از آن است که این احتمال وجود دارد که مایکروسافت به کاربران اجازه دهد بتوانند بودت شدن به حالت مترو را غیرفعال کرده و در عوض مستقیماً وارد دسکتاپ شوند.
همچنین منابع خبر می دهند که مایکروسافت در نظر دارد دکمه ی استارت را به عنوان گزینه ای در ویندوز آبی درنظر بگیرد.

اگر صحت شایعات اثبات شود، این موضوع می تواند یک امتیاز برای مایکروسافت محسوب شده و می تواند منجر به افزایش استقبال از ویندوز 8 گردد. شما چه فکر می کنید؟
آیا از شکل کنونی ویندوز 8 راضی هستید؟
آیا برای نجات ویندوز 8 خیلی دیر است؟
در صورتی که رابط کاربری ویندوز 8 تغییر کند، به آن روی خواهید آورد و یا تا ابد از آن متنفر هستید؟!

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا