با ilm آشنا شوید

Night Spirit

Night Spirit

گنده تالار !
مدیر ارشد تالار
62.png

نمای کلی از شرکت ILM:

مالک: Lucasfilm

نوع تجارت: تولید جلوه های ویژه و صحنه های عظیم گرافیک کامپیوتری برای شرکت های هالیوودی

تاریخ تاسیس: ماه می سال ۱۹۷۵ میلادی.

مکان: ایالات متحده امریکا / کالیفرنیا و سانفرانسیسکو

کمتر فیلمی در هالیوود وجود دارد که ILM بر روی آن کار نکرده باشد. کمپانی معروف و عظیم Industrial Light & Magic یا ILM برنده جایزه اکادمی ملی علوم هنرهای امریکا برای خلق و تولید جلوه های ویژه است که در سال ۱۹۷۵ میلادی توسط جورج لوکاس تاسیس شد و این شرکت معروف متعلق به Lucasfilm می باشد.جورج لوکاس کمپانی ILM را زمانی تاسیس کرد که اداره جلوه های ویژه در سازمان فاکس قرن بیستم از بین رفت. (بعد از اینکه مجوز تولید فیلم جنگ ستارگان به او داده شد). این استودیو که در Van Nuys کالیفرنیا بود، بعدها به San Rafael انتقال یافت و هم اکنون با نام مرکز هنرهای دیجیتال Letterman در سانفرانسیسکو واقع شده است. لوکاس ابتدا در فیلم جنگ ستارگان در سال ۱۹۷۷ میلادی خواست که جلوه های ویژه ای را که قبلا به کار گرفته نشده بود را به کار گیرد. به همین دلیل ابتدا با Douglas Trumbull سازنده فیلم ادیسه فضایی مشورت کرد ولی او موافقتی نشان نداد بلکه همکار خود اقای John Dykstra را به او پیشنهاد کرد. John Dykstra یک تیم کوچک از دانشجویان ، هنرمندان و مهندسان که در ساخت جنگ ستارگان همکاری کرده بودند را تشکیل داد. این تیم شامل هشت نفر بود. از کارهای بزرگی که این شرکت در توسعه و تولید جلوه های ویژه انها شرکت داشته می توان به مردان سیاه پوش، تبدیل شوندگان، دزدان دریایی کارائیب و آواتار اشاره کرد.

278.jpg

کمپانی ILM هم اکنون بزرگترین فروشنده جلوه های ویژه در هالیوود است و ۱۵ جایزه اسکار برای تولید جلوه های ویژه فیلم های مختلف را کسب نموده است. این شرکت عظیم از بیش از ۵۰۰ هنرمند تشکیل شده است. همچنین دارای یکی از پیشرفته ترین استودیوهای موشن کپچر در جهان است.کارهای بزرگی که این شرکت در سال های اخیر انجام داده می توان به صورت زیر به انها اشاره کرد:سال ۲۰۱۱:۱) Hugo.2) Harry Potter and the Deathly Hallows – Part 2.3) Transformers: The Ride.سال ۲۰۱۲:۱) Men In Black 3.2) The Avengers.3) The Hunger Games.
منبع:پی سی وار
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا