بدرقه حسين يوسف زماني به خانه ابدي / همه آمده بودند

senda

senda

Just Music
مدیر بازنشسته
سلام بچه های خوب پرشین بکس

HYousefZamani004-1.jpg
پیکر حسین یوسفزمانی آهنگساز و نوازنده پیشکسوت ویلن، صبح چهارده دی ماه، روی دوش دوستدارانش به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) بدرقه شد.

به گزارش ایسنا ، در این مراسم که در تالار وحدت برگزار شد، محمد سریر گفت: هر بار برای چنین مناسبتهایی در این محل حضور پیدا میکنم با خودم فکر میکنم چه کسی و چگونه جایگزین این بزرگان خواهد شد زیرا کسب این جان فشانیها بسیار دشوار است .
رئیس هیئت مدیره خانه موسیقی اظهار کرد: در این هنرمندان قدیمی همتی بود که در جامعه جوان خودمان کمتر آن را میبینیم، بنده در دهه 30 در هنرستان در کنار استاد یوسف زمانی بودم و شاهد تلاش و انگیزههای بلند و نگاه او به افقهای دور بودم.
او اضافه کرد: رسیدن به چنین جایگاهی آسان نیست بینش و گذشت آن چیزی است که به صورت نادر در هنرمندان امروز میبینیم اینها پیشرو و الگو بودند و ما به دنبال الگوهای جدیدی برای جامعه هنر هستیم. به هر حال در گذشت چنین هنرمندی ضایعه بزرگی است.
سریر یادآور شد: نبودنها و از دست دادنهای عزیزان خیلی سریع اتفاق میافتد، قدر این اساتید و کسانی که برای هنر زحمت میکشند را بدانیم و باید بینش را در هنرمندان جوان ببینیم ما در آینده واقعا به افرادی این چنینی نیاز داریم چرا که حسین یوسف زمانی ستونی در حوزه هنر بود.

[TH]
HYousefZamani002-1.jpg
[/TH]

در این مراسم که اجرای آن برعهده سیدعباس سجادی بود، پیام تسلیت استاندار کردستان و شاهین و رامین یوسفزمانی فرزندان این هنرمند درگذشته قرائت شد.
قدمعلی سرامی از پژوهشگران موسیقی نیز در این مراسم سخنرانی کوتاهی کرد و گفت: حسین یوسف زمانی در حال حاضر در آرامش است و این در حالی است که این استاد موسیقی زحمات زیادی برای این هنر کشید.
عبدالحسین مختاباد نیز در سخنانی گفت: بنده از سال 75 به خدمت استاد یوسفزمانی شرفیاب شدم. او تنها یک موسیقیدان نبود بلکه یک محقق، فیلسوف و ادیب محسوب میشد و محضر ایشان همیشه برای من محضر کسب آموزش بود.

سپس این عضو شورای شهر تهران چند بیتی را در سوگ این هنرمند در گذشته خواند.
در پایان مراسم هم دختر زنده یاد یوسف زمانی از تمامی کسانی که در این مراسم حضور پیدا کرده و پیکر پدرش را بدرقه کردند قدردانی کرد.

[TH]
HYousefZamani006-1.jpg
[/TH]

به گزارش ایسنا، در این مراسم شهرام ناظری، صدیق تعریف، ژیوار شیخالاسلامی، داریوش پیرنیاکان، بیژن بیژنی، همچنین هوشنگ، اردشیر و بیژن کامکار، هادی منتظری، حمیدرضا نوربخش، بهنام ابطهی، نصرالله ناصحپور، فاضل جمشیدی، هادی آرزم و ... حضور داشتند.
همچنین علی مرادخانی معاون امور هنری وزارت ارشاد نیز در این مراسم حضور پیدا کرد.
[TH] [/TH] [TH] [/TH] [TH] [/TH]



منبع : ناشکیبا
 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا