بررسی تخصصی HTC one X - پرچمدار جدید گوشی های سطح بالای HTC

j-song

j-song

کاربر تالار
کاربر تالار
چون خودم این گوشیو دارم گفتم اول اینو معرفی کنم::دی


71.jpg

یکی از بهترین گوشی هایی که کنگره MWC سال 2012 معرفی شد، پرچمدار جدید گوشی های کمپانی HTC به نام HTC One X است. One X در معنای واقعی یک گوشی سطح بالا یا High-end است. صفحه نمایش HD، سیستم عامل اندروید 4.0 ساندویچ بستنی با رابط کاربری Sense 4.0 و از همه مهمتر، پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3، این گوشی را به یک غول اندرویدی تبدیل کرده است که کمتر گوشی در بازار وجود دارد که می تواند با آن رقابت کند. خواننده نقد اولیه این گوشی باشید.




مشخصات کلی: فرم گوشی : ساده - وزن : با باتری 130 گرم
پردازنده: Quad-Core, Nvidia Tegra 3 Chipset 1.5GHz
حافظه: حافظه داخلی 32768 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت
شبکه های ارتباطی: 3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش: صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع Super IPS LCD2 - اندازه 4.7 اینچ - 720 × 1280
دوربین: 8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری: سیستم عامل Android نسخه (v4.0 (Ice Cream Sandwich - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات: رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1800 میلی آمپر ساعت


ببیایید یه نگاه به صفحه نمایش اش بندازیم و تفاوت اونها رو با دیگر گوشی ها مقایسه کنیم

72.jpg


73.jpg


این هم گلکسی نوت :

74.jpg



هموطور که میبینید Super IPS LCD2 تونسته خودش رو به عنوان یکی از صفحه نمایش های عالی روز جا بده . به طوری که رنگ ها در گوشی به طور طبیعی با بهترین کیفیت نمایش داده میشوند.


از لحاظ استایل گوشی در بهترین شکل ممکن قرار داره . وزن اون نه سبک هست نه سنگین که این هم خودش تجربه خوبی برای این گوشی ه . چون به تجربه بهم اثبات شده که گوشی های سبک وزن و بزرگ همیشه یک احساس بدی رو برای آدم به همراه داره که اون هم اینه که بیشتر اوقات احساس میکنی همین الانه که از دست رها بشه و جایی بی افته . سنگین وزن ها هم که جای خود دارند و برای حمل و نقلشون معمولا جیب البسه جایی خوبی نیست و همیشه اونها رو از ریخت میندازه ( نظر شخصی )

باطری اون به مانند آیفون پشت قاب قرار داره و خارج نمیشه همچنین سیم کارت هم دقیقا به مانند آیفون دارای شیار میکرو سیمی هست که با سوزن مخصوص خود HTC از شیار خارج میشه .

داخل جعبه اون خبری از هندسفری های بیتس نیست . که هم خوبه هم بد . هم خوب برای اینکه از قیمت اصلی گوشی کم میکنه و باعث میشه خریداران با وسع مالی کمتر هم بتونند این گوشی رو تهیه کنند هم بد به خاطر اینکه یکی از شاخصه های مثبت اچ تی سی در این چند وقت اخیر مانور دادن روی این گزینه و موسیقی بود که البته زیاد مهم نیست چون می تونید همین هندس فری رو از بیرون تهیه کنید .

به طور پیش فرض تنظیمات نرم افزاری بیتش روی گوشی قرار داره و به محض وصل کردن یکی از اونها خود به خود به کار می افته و بهترین کیفیت موسیقی و صدا رو در اختیار شما قرار میده.
 

پیوست ها

  • one-x-vs-nexus-screens-650x580.jpg
    one-x-vs-nexus-screens-650x580.jpg
    92.9 کیلوبایت · بازدیدها: 64
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : بررسی تخصصی HTC one X - پرچمدار جدید گوشی های سطح بالای HTC

من به شخصه از این گوشی خیلی خوشم میاد و حتی تو یه کلیپ دیدم از حدود دومتری پرتش کردن هیچ مشکلی نه برای بدنه و نه برای صفحش پیش اومد در حالی که تو تست های گلگسی3 و آیفون صدمات شدیدی میدیدند که گلکسی خیلی بیشتر بود.اما با این وجود از اعمال پردازنده های 4 هسته ای به بالا روی گوشی مخالفم!
 
j-song

j-song

کاربر تالار
کاربر تالار
پاسخ : بررسی تخصصی HTC one X - پرچمدار جدید گوشی های سطح بالای HTC

این گوشی نسبت به گلکسی اس3 خیلی بهتر هست و برای خودش غولیه
اما درباره پردازنده های 4 هسته ای،به نظر من خیلی عالیه و امکانات بیشتری رو در اختیار کاربرا قرار میده

کیفیت بیشتر،سرعت بالا تر،امکانات بیشتر و ... اینا دلایل خوبی برای پردازنده های 4 هسته ای نیست؟
 
Joker

Joker

پدر جد تالار !
مدیر بازنشسته
پاسخ : بررسی تخصصی HTC one X - پرچمدار جدید گوشی های سطح بالای HTC

این گوشی نسبت به گلکسی اس3 خیلی بهتر هست و برای خودش غولیه
اما درباره پردازنده های 4 هسته ای،به نظر من خیلی عالیه و امکانات بیشتری رو در اختیار کاربرا قرار میده

کیفیت بیشتر،سرعت بالا تر،امکانات بیشتر و ... اینا دلایل خوبی برای پردازنده های 4 هسته ای نیست؟

رئیس نوکیا، Stephen Elop قبلا اعلام کرده بود که استفاده از پردازنده های ۲ یا ۴ هسته ای بیش از آنکه در انجام کارهای مختلف مفید باشد در واقع هدر دادن عمر باطری است. خیلی ها این موضوع و مطلب را به عنوان عقیده شخصی در نظر گرفتند. اما به تازگی اینتل رسما اعلام کرد که پشتیبانی اندروید از پردازنده های ۲ هسته ای خیلی بد است و در نتیجه آن استفاده کردن از هسته های اضافه به نوعی ضرر است.
سال گذشته تعدادی از اسمارت فون ها با پردازنده های ۲ هسته ای عرضه شده بدون آنکه نسخه اندروید آنها از پردازنده های ۲ هسته ای پشتیبانی کند. در واقع پشتیبانی از پردازنده های ۲ هسته ای همراه با اندروید ۲.۳.۴ در آوریل ۲۰۱۱ فراهم شد. حال اینتل اعلام کرده است که سیستم عامل اندروید را با پردازنده ۲ هسته ای و نسخه ۴ اندروید تست کرده و مشخص شده است که از پردازنده های ۲ هسته ای خیلی موارد سود بسیار کمی دارند. حتی اینتل ادعا میکند که استفاده ار پردازنده ۲ هسته ای میتواند در عملکرد دستگاه خلل ایجاد کند. در نهایت بر اساس گزارش Mike Bell از اینتل، بخش زمانبندی اندروید هنوز مناسب پردازنده های چند هسته ای نمیباشد. Mike Bell همچنین اعلام میکند که در تست ها و آزمایشات اینتل، پیاده سازی های پردازنده های چند هسته ای کندتر از پردازنده های تک هسته ای بوده است.

 
متن زیبا برای فرزند پسر - متن زیبا برای فرزند دختر - متن ادبی درباره برادر - کابل شارژر سامسونگ- خرید قاب گوشی- جواب آمیرزا- اسکرین شات سامسونگ - فلش کردن گوشی - اروس دیجیتال - قاب گوشی A54 - قاب گوشی s23 ultra -
بالا